ervik Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Lastet ned google chrome og vips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Akkurat nå tror jeg nok det virker for alle, med alle browsere? Har fjernet en mod, for resize av bilder, som viste seg å være kaputt, og/eller manglet filer. Den var iallfall gammel, så har fjernet alle spor etter den nå (håper jeg), og tenkte å legge inn en oppdatert utgave av den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Fungerer flott her! Det er riktignok noe muffens med bildeskaleringen her og der, har jeg sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Nå TROR jeg at vi er i rute, både bilder og skalering bør virke hos alle, i så fall er vi helt i rute med oppgradering av både det ene og andre. Hører fra dere hvis ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Hei Er det muligheter for å oppdatere uploadingsmulighetene på Bimmers? Syntes den er treg og litt "tungvind" å bruke. Skulle vært at man bare kan holde "ctrl" inne og merke av alle bildene man vil laste opp, istedenfor å måtte plukke én og én. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Nå er det problemer med bildeserveren igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunvang Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Ingen bilder på forumets server virker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Deler av utstyret/servere har vært utsatt for lynedslag, så derfor den er nede. Bruk photobucket eller lignende til å laste opp bilder, så funker det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sunvang Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Kommer bileta tilbake? Er ein del eg ville ha sett og gått igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsgunnar Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Kun jeg som ikke får opp et eneste bilde som er lasta opp her nå lengre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Du er ikke alene nei. Får ikke lasta opp nye heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Kan ikke alle like godt bruke feks photobucket så er problemet eliminert.. Skulle vært en sticky how to så blir serveren avlastet litt og problemet gradvis borte etterhvert som folk lærer å bruke internet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Synes denne "how to" er ganske sticky Kvasi? viewtopic.php?f=9&t=206917 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 22, 2012 Forfatter Share Skrevet August 22, 2012 Håper alt er på plass igjen nå. Sent from my mobile phone using Tapatalk forum app Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet August 22, 2012 Share Skrevet August 22, 2012 Synes denne "how to" er ganske sticky Kvasi? http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=206917 Joda, sånn passe sticky var den jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå