magne_ Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 Jeg fikk tørka litt støv av bilen i dag, og trillet den rett på utsiden for å få tatt noen bilder! Jeg er desverre ikke noen dyktig fotograf, og har heller ikke prøvd meg på redigering av bilder. Men her er noen av bildene jeg knipsa:
joachim sørlie Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 helt enig magnus, tror denne blir finfin når den er ferdig
matsrh Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Denne blir så J***** RÅ når den blir ferdig!!!
Jørgen Lie Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Denne er WIN allerede, helt gromt kommer det til og bli!!!
SSM Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Ser jævla bra ut som vanlig! Jeg kommer på inspeksjon torsdag 15. nov hvis det passer
magne_ Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 Tusen takk for mangen hyggelige komentarer! Kjekt dere også synes at bilen ser bra ut.. Ser bra ut Klar til sommaren du? Ja, regner med det. Skal skje endel uforutsett for at bilen ikke skal være ute på veien i vår/sommer Regner du med å få brukt bilen neste sesong? Ser jævla bra ut som vanlig! Jeg kommer på inspeksjon torsdag 15. nov hvis det passer Jaa, det er ikke umulig.. Jeg begynner å få det travelt mtp eksamener, men blir vell noen turer opp å potle med bilen allikevell Vi snakkes bare på tlf når det nermer seg
Turbo-HF Skrevet November 8, 2012 Skrevet November 8, 2012 Full applaus, denne er en vakker perle, helt rett kombinasjon med lykter, farge og motor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå