Torek Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 FTE: Ja, jeg synes faktisk det ble jævlig kult! Det blir 205 og 215, ja! Jørgen: Hehe..trukke det, gitt. Disse er klin strøkne, så de blir nok ikke borra i. Har nok med felgsett til e30'n som jeg må få i stand først uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Ja, må få til no bilder av bilene sammen i sommer, Anders! Usikker, men tror det er 2.5" rundt hele dømme ut ifra bildene. De ligger fortsatt på postkontoret, så jeg skal hente dem ila neste uke når jeg skal hjem igjen Btw, i går fikk jeg endelig oransje blinkers bak, så nå er det rundt hele. I like it! Oh yeah! Stemmer, skal gjøre noe sprell med senterne etterhvert da? Ser jo ikke ut som det trengs med det første men Oransje rundt hele = winning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2011 Nei, senterene blir som de er Det er omtrent ingen farger utenom grå som passer fint til lilla bil, synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Noen bilder med oransje blinkers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Helt rett! Pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 De baklyktene var blanke ble konge detta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Hehehe.. Stemmer, carlhaakon! Takk for at du donerte dem bort til en stakkar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Dæven, dette var riktig! Finnes også andre e36er på forumet i denne klassen, men denne har liksom prikken over i'en mtp motor og strøken overall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Hehehe.. Stemmer, carlhaakon! Takk for at du donerte dem bort til en stakkar hehe ikke noe problem, bedre at de blir brukt en støver ned hos meg. må få til en photoshot av begge bila til sommern synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Pent! Digger stilen på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Pent! Digger stilen på denne! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Dette ble bra, orange mot lilla er ikke feil Få på noen skikkelig felger nå og mye senk så er denne perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Denne har gått meg hus forbi..! Hehe, nydelig bil Tore! Passet seg veldig bra med oransje blinkers og Throwing Stars Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 for noen gromme hjul!! haka datt et par hakk ned når jeg så dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå