Gå til innhold

Bilder av min z4 coupe 3.0si

SanMiguel
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har da hentet meg en bil nede i Tyskland..Har hatt den i mitt eie i snart 2 uker nå og er ikke mindre enn storfornøyd :)

Planer jeg har for bilen kommer frem med bilder etterhvert..men kan vel nevne å senke den litt til, og sette på svart grill. Nye felger er også noe jeg kommer til å vurdere når våren kommer. Åpent luftfilter vil nok også gjøre susen.

Ting som er ferdig montert på bilen er:

-Eisenmann sport eksos

-5mm spacer foran

-bilstein pss9 understell

-Chip

Her er noen bilder slik bilen står i dag.

jqtu4p6susi2515dymta.jpg

hzzk2ip87pvaqy6d9lqz.jpg

s8u5a03xywii2bay5cof.jpg

l1ejrp80o857wr3csv35.jpg

lkn76ewfo77yfdnkbf0f.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Shiiiit :D :D Her snakker vi doning ja! Herlig at det blir fler Z4 Coupe'er i Norge, ikke mange av dem!

Du skal selvsagt ha norske skilt på den går jeg ut i fra? Hvordan går disse motorene i forhold til E36 M3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shiiiit :D :D Her snakker vi doning ja! Herlig at det blir fler Z4 Coupe'er i Norge, ikke mange av dem!

Du skal selvsagt ha norske skilt på den går jeg ut i fra? Hvordan går disse motorene i forhold til E36 M3?

takk takk! Skal ha norske skilter på den ja, venter jeg til desember eller nyåret så sparer jeg faktisk noen kroner.(betaler nok avgifter til staten på denne bilen fra før :evil: ) Men spørs om jeg klarer å holde meg så lenge.

Jeg syns den går bedre enn e36 m3(3liter). z4'n veier litt mindre, men syns motor er kvikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG!!!

Må nok en gang si gratulerer med grombil og velkommen i den til nå langt ensomme Z4 Coupeklubben på Bimmers :P

Tips til to ting til å gjøre med den.

-Bytt ut girkula med en kortere. Gjør underverker.

- Bytt ut fronten og selg den til meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med grisefeit bil! Uten tvil ett av de mer velykkede designene til BMW. Ikke mye som skal til for å få den enda kulere.. felger og bittelitt senk som du sier. Nesten så jeg angrer på kjøpet av min egen coupe :)

Takker :) Litt usikker på hvilke felger jeg skal velge..har jo noen Iconz hjul, tenkte å sette de på for moro skyld, kan legge ut bilder av det her evt.. Nå er jo 1 serie coupe fine biler da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG!!!

Må nok en gang si gratulerer med grombil og velkommen i den til nå langt ensomme Z4 Coupeklubben på Bimmers :P

Tips til to ting til å gjøre med den.

-Bytt ut girkula med en kortere. Gjør underverker.

- Bytt ut fronten og selg den til meg :P

Hehe :) måtte jo legge ut noen bilder her så du ikke har eneste(?) bildetråd med z4 coupe på bimmers.

Hvilken girkule har du skiftet til? har ikke du byttet 2 ganger nå?

Fronten vil jeg nok ha selv :) Skal si fra hvis jeg sku komme over en slik front til deg, men er vel ikke flust av de såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...