Gå til innhold

Bilder av min z4 coupe 3.0si

SanMiguel
 Share

Anbefalte innlegg

":3ay8qurc]Nydelig!

Enig med bytte av girkule. Jeg kjørte med den originale i min roadster, men hadde byttet om jeg beholdt bilen.

StigJ: Aeropakka er jo så billig fra butikk at det ikke er noe å lure på, selv om du ikke får med den fete diffusoren bak...

Mimre....

4558947634_525396947b_b.jpg

Fin den gamlebilen din:) orginale cslfelger du kjørte med? innpress og bredde var det på de? ser bra ut bildet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

":1y7g6yto]Har savnet den i sommer gitt...

Nei, det er replikafelgene GS hadde inne en liten periode. De måtte slutte selge de fordi de var for like originalene. Husker ikke innpress i farta, men var 8,5 fremme og 9,5 bak.

Samme bredde som felgene jeg har da.. husker faktisk ikke hva innpress det er på de. Får sjekke opp det tyske vognkortet.

Prøver å finne ut hva bredde og innpress jeg skal bestille felger i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du må teste litt før du bestemmer deg helt med 11" bak ja. Mine 10" ET40 med den hjulvinkelen jeg kjører med nå så har jeg så og si ingenting å gå på på innsiden av hjulet. Har sett litt slitemerker i innerskjermen rett foran demperen.

DSC_4077.jpg

DSC_4076.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare helt riktig den gamlebilen din Space. Og vannvittig kult med oransje blinkers.

Jepp... på mørke E85, E90 (prefacelift) samt E46 (facelift) er orange blinkere helt klart det fineste. Nydelig bil og ikke minst grom motor dette... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok du må teste litt før du bestemmer deg helt med 11" bak ja. Mine 10" ET40 med den hjulvinkelen jeg kjører med nå så har jeg så og si ingenting å gå på på innsiden av hjulet. Har sett litt slitemerker i innerskjermen rett foran demperen.

Ja, vet ikke helt hva ET som er på de, siden de er custom bygget. Men skal da teste og se :) sliter vel litt dekk med den hjulvinkelen du har bak der :) Har du valset litt foran?

":1xdo2wc4]Innerskjermene mine fremme ble slitt hull i (i ytterkant).

Senking kombinert med brede felger gjorde sitt der. Hørte det subbet i dumpete svinger, eller svinger under nedbremsing.

Norske veier er ikke laget for senkede biler med breie hjul :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...