Kobar Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 Finnes det oppdaterte skiltholdere med bimmers.no skrift på? og hvor bestiller man fra? Har lett opp/ned og søkt, men finner ingen plass hvor man kan bestille.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Uvdøling Skrevet September 5, 2011 Share Skrevet September 5, 2011 http://www.lator.no/ skriv inn hva du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 6, 2011 Forfatter Share Skrevet September 6, 2011 men nettsiden bimmers.no hadde salg av skiltplater da jeg handla min forrige bil. Så dersom de enda driver med det så ønsker jeg å støtte nettsiden ved å kjøpe ett par til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 7, 2011 Forfatter Share Skrevet September 7, 2011 selges ikke skiltholdere i det hele tatt lenger fra bimmers.no?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Jeg kunne også tenkt meg slike skiltholdere, så en E39 Touring her i byen med slike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet September 7, 2011 Share Skrevet September 7, 2011 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Jeg hadde det på gamlebilen min, og di kjøpte jeg for 3år siden.. Sendte PM til Gunnar igår, men han svarer jo aldri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 jeg og kunne tenkt meg slike.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Me too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 støtter denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Bmw-Tor Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 Jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 On 8.9.2011 at 15.48, Kobar skrev: Jeg hadde det på gamlebilen min, og di kjøpte jeg for 3år siden.. Sendte PM til Gunnar igår, men han svarer jo aldri Gunnar driver vel ikke Bimmers lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 7 minutter siden, Haug523 skrev: Gunnar driver vel ikke Bimmers lenger. Men han gjorde det i 2011, som innlegget dere siterer er fra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Oktober 16, 2016 Share Skrevet Oktober 16, 2016 Ja se der ja, var visst litt for kjapp der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå