Gå til innhold

MartinW's E30 Turbo Touring-farge og fyller side 83

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm... det må jeg ensten vurdere på civicen altså! den trenger litt ny farge, så hadde vært gøy å lakke den i noe spesielt noe :) har jo kompressor og sprøyte, faktisk opp til flere liggende :P hvor kjøpte du det?

• Svar 1.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hmm... det må jeg ensten vurdere på civicen altså! den trenger litt ny farge, så hadde vært gøy å lakke den i noe spesielt noe :) har jo kompressor og sprøyte, faktisk opp til flere liggende :P hvor kjøpte du det?

Ahaa kult! Hvor jeg kjøpte sprøyta? Sprøyta kjøpte jeg på biltema "proff sprøyte" og lakken kjøpte jeg på en butikk som heter byggmakker :)

Skrevet

Nei ikke som jeg har sett heller :/ men du har iallefall satt griller i hodet på meg nå! :P nå skal civicen få ny farge! :P må bare finne en først ;)

Skrevet

tror ikke dem gjør det nei. På byggmakker er det vell egentlig kunn husmaling og slikt, men bengalakk funker fjell :) Dem har sånn lakkvifte med mye forskjellige farger som du kan se etter. Hun i disken sa at dem hadde marrakesh der og ;)

Skrevet

Da blir det en tur til byggmaker etterpå ;) ligger et par steinkast unna her bare :) benga og whitesprit, så har jeg jo resten egentlig, så da får jeg bare begynne å demontere:P skal hente senkefjærer til den i morgen, så plutselig blir den kanskje et par hakk grommere gitt :P

Skrevet

Vet av flere biler som ble lakkert med benga "før i tiden" der lakken aldri herda skikkelig. Får håpe det ikke skjer med din sånn at du slipper å bli blå hvis du kommer borti den.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...