Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 hmm... det må jeg ensten vurdere på civicen altså! den trenger litt ny farge, så hadde vært gøy å lakke den i noe spesielt noe har jo kompressor og sprøyte, faktisk opp til flere liggende hvor kjøpte du det?
martinwenberg Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 hmm... det må jeg ensten vurdere på civicen altså! den trenger litt ny farge, så hadde vært gøy å lakke den i noe spesielt noe har jo kompressor og sprøyte, faktisk opp til flere liggende hvor kjøpte du det? Ahaa kult! Hvor jeg kjøpte sprøyta? Sprøyta kjøpte jeg på biltema "proff sprøyte" og lakken kjøpte jeg på en butikk som heter byggmakker
martinwenberg Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Legger ut noen flere bilder. Gjerne kom med tilbakemelding
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Det første der viste jo bare en helt sinnsykt tøff farge! e30 kom vel ikke i den org? mend et burde den gjort!
martinwenberg Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Takk! Fornøyd med farga, liker å skille meg litt ut Nei, e30 kom nok ikke i den farga, ikke som jeg har sett hvertfall
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Nei ikke som jeg har sett heller :/ men du har iallefall satt griller i hodet på meg nå! nå skal civicen få ny farge! må bare finne en først
martinwenberg Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Hehe;) Bare å tenke seg godt om når man først skal lakkere den
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Blander de etter bil-lakkoder? montro hvordan marracech vil bli på civicen?
martinwenberg Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 tror ikke dem gjør det nei. På byggmakker er det vell egentlig kunn husmaling og slikt, men bengalakk funker fjell Dem har sånn lakkvifte med mye forskjellige farger som du kan se etter. Hun i disken sa at dem hadde marrakesh der og
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Da blir det en tur til byggmaker etterpå ligger et par steinkast unna her bare benga og whitesprit, så har jeg jo resten egentlig, så da får jeg bare begynne å demontere:P skal hente senkefjærer til den i morgen, så plutselig blir den kanskje et par hakk grommere gitt
Kvasi Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Vet av flere biler som ble lakkert med benga "før i tiden" der lakken aldri herda skikkelig. Får håpe det ikke skjer med din sånn at du slipper å bli blå hvis du kommer borti den..
Tzunami Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 kan jo ha noe å si med blandingen av benga/whitesprit kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå