martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Takker! Hehe, frister å ha den nå. Lakt masse planer framover
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Vurderer å beholde den.. Men trenger litt hjelp. Den poffer når jeg bruker startgass. Det kommer bensin inn i innsuget men ikke i dysene. Så er noe innstillinger i TunerStudio jeg må gjøre. Noen som kan hjelpe meg med dette? Hadde vært flott
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Hva skjer her? Den ble plutselig sånn
Kvasi Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Har du "satt" motor og dysestørrelse i tunerstudio?
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Har ikke stilt noe dysestørrelse nei. Men prøvde meg på kaldstarten og det der. Truckdriver linket meg til denne : http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... l.html#pwm Hva er konfig error? Og hvorfor er rpm på 65000?
Kvasi Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Nok å lese seg opp på ja, men du får den aldri til å gå hvis ikke de grunnelggende parametrene er riktige. Vet ikke sprutet hvor mange ccm motoren er, og cc på dysene kommer du ikke langt. Basic setup -> engine constants -> req fuel.
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 ahaa okei. Hvis jeg stiller inn det, blir den å falle på plass da? Tenker på instrumentene i Tunerstudio.
Kvasi Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Nope, turtellern får enten et forskrud feil signal eller så er det støy som gjør det.
truckdriver Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Config error er 2 eller flere motstridene innstillinger, altså inntillinger som er feil. Det betyr at MSen går i beskyttelses modus.
martinwenberg Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Okei. Tror det var når jeg trykte "burn" at dette skjedde. Finner ut av det
Kvasi Skrevet Juli 16, 2012 Skrevet Juli 16, 2012 Du må alltid lagre underveis og før du eksprimenterer med noe, så kan du gå tilbake hvis du gjør noe ulurt. Og aldri forandre på mer enn en ting om gangen, så forstår du hva som skjer og hvorfor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå