martinwenberg Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Godt å se at den står inne, sikkert moro å skru igjen, i allefall i skoletiden! Gleder meg til updates! Takk for det! Er utrolig godt å stå inne, å få skru på gode gamle e30'n igjen Ble gjort mye idag på skolen, så updates kommer stadig nå fremover
martinwenberg Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Fikk gjort litt idag Skrudde fast dynamo og servopumpen. Så koblet jeg opp alle ledningene i motorrommet. Nevnte at giroverføringen hadde knekt, så fikk ut den biten og. Den knakk på en god plass, så dette blir enkelt å få sveiset. Når jeg først står inne i varmen å skruer, så prøver jeg å jobbe så effektivt som mulig. Går vg2 Arbeidsmaskiner. Som da er mekaniker for tunge kjøretøy ( hjullaster osv ). Det betyr at jeg ikke kan jobbe med bilen hele tiden vi har verksted, men noe får jeg tid til Noen bilder skittent er det, men vaskingen får bli når alt er montert
Pedi Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Ikke for å være ekkel, men du har jo lagt ned noen kroner i denne bilen etterhvert nå... Hvorfor bruker du ikke noen hundrelapper på den demperen til panseret ditt? Så slipper du det styret med å hive opp en plankebit for å holde panseret oppe hver gang? Riper får du lett og...
martinwenberg Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Ikke for å være ekkel, men du har jo lagt ned noen kroner i denne bilen etterhvert nå...Hvorfor bruker du ikke noen hundrelapper på den demperen til panseret ditt? Så slipper du det styret med å hive opp en plankebit for å holde panseret oppe hver gang? Riper får du lett og... Helt enig med deg. Den demperen irriterer meg grønn. Men har prioritert så mye annet enn bil nå, også skal jeg på en reise snart. Så blir ikke kjøpt noe til denne med det første
Tzunami Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Kjøp et balltre, lakker det i samme farge som bilen, og fiks en festeannordning, så har du showtriks:p Sent from my toaster using Tapatalk 2
martinwenberg Skrevet Februar 7, 2013 Forfatter Skrevet Februar 7, 2013 Har et rødt aluballtre som passer helt perfekt ser ganske tøft ut og nå tror ikke jeg at dette blir en showbil, men skilter blir det, å skal ha den som bruksbil
Kvasi Skrevet Februar 7, 2013 Skrevet Februar 7, 2013 Se der ja, nå ligger det til rette for fremgang her
martinwenberg Skrevet Februar 8, 2013 Forfatter Skrevet Februar 8, 2013 Se der ja, nå ligger det til rette for fremgang her Takk for det skjer ting sakte men sikkert
martinwenberg Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Liten update idag! Begge lærerne var syk idag, så brukte verkstedet ilamme en kar i klassen å fikk fikset en del Skrudde fast mellomaksel, sveiset og monterte giroverføring, skrudde fast girkassen og luftet clutchen. Var en kort men bra økt idag Torsdag og fredag skal jeg prioritere motorromm. Er bare kjøleslanger og LMM igjen så er den komplett. Ser for meg at den må prøves utenfor skoleområdet da Ingen bilder idag desverre, men det kommer.
Larsgunnar Skrevet Februar 11, 2013 Skrevet Februar 11, 2013 Lakris-spor i skolegården? Heheh Gleder meg til bilder!
martinwenberg Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Lakris-spor i skolegården? HehehGleder meg til bilder! Hehe njaa, lærerene er vell ikke helt med på spinning ute på plassen men Godt å høre! Får vell ta noen bilder i nærmeste framtid
APedersen Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Bare å sørge for at lærerne er syk på fredag da
martinwenberg Skrevet Februar 12, 2013 Forfatter Skrevet Februar 12, 2013 Bare å sørge for at lærerne er syk på fredag da Hehe Blir nok starting i morgen Skal ikke prøve meg på noe spinning ute
Tzunami Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Skal vel godt gjøres å lage striper på snøen men? Sent from my toaster using Tapatalk 2
Larsgunnar Skrevet Februar 12, 2013 Skrevet Februar 12, 2013 Pøh, bare å stille seg inne på verkstedet å rive igang en burnout det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå