///Mysild Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 ja, jeg vet den ikke er vasket, ja, jeg vet bakdekkene er større en framdekkene. ja, jeg vet jeg må senke litt mer bak, ja, klisteret skal vekk, ja, jeg vet alt dere vil si, piss og vås, ditt og datt, men jeg har bare ikke tid til noe lenger men her er et par kjappe bilder, bare så dere vet den fortsatt lever... skulle egentlig ikke være med, men det ble bare sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Alltid likt din E36. Synes ikke den skal noe lavere bak faktisk Flotte bilder forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 Takk! Er litt høy pga dekkene som står på skal ha på 215/40 igjen, men måtte ha den på Pkk (eu) Bildene er noe fort og galt noe på impuls, så la ikke så mye i det, men takk uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Alltid sagt det, nydelig eksemplar mysild!! liker høyden, og liker utsende, 10/10 fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet September 14, 2011 Share Skrevet September 14, 2011 Husker jeg ville ha min som denne når jeg hadde svart E36 coupe. Pen bil, nesten så jeg savner min litt. Eneste jeg kan sette fingeren på er lyktesenkere og ae. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2011 Forfatter Share Skrevet September 14, 2011 lyktesenkerene er så små at de ikke gjør meg noe, og de skjulr ledningene til AE, men ja, AE er muligens noe jeg kommer til å ta vekk... planene er mange! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GøranSB Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 høyden er fin bak! Elsker stuket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Lever denne ja Finere skal en se lenge etter og nei ae og øyelokk må beholdes:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 15, 2011 Forfatter Share Skrevet September 15, 2011 Takker! Har 7 cm klaring fra fangeren til bakken, og 6 fra fremre kanalkant og til bakken... x-bracen er beskjedne 1.9mm over asfalten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 15, 2011 Share Skrevet September 15, 2011 Hva faen? Henger x-bracen så lavt i forhold til fronfanger?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 jepp, er jo ca 2-3 cm klaring fra den og til bunnpanna, og så er den nesten 2 cm tykk... sånn ca... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Bedre å kjøre uten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 16, 2011 Forfatter Share Skrevet September 16, 2011 jepp, men tar heller å bruker noen av de i året, enn å risikere bunnpanna en dag... det er fort gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 16, 2011 Share Skrevet September 16, 2011 Sant det, men det er jo så driiitflaut når bilen skraper i bakken og det er folk rundt Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå