BMW E30 325 Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 den hadde virkelig fortjent ny gummi på bakfangern, og ny plast på frontfangern men fin bil ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 den hadde virkelig fortjent ny gummi på bakfangern, og ny plast på frontfangern men fin bil ! Takker! Ja, all plast og gummi må lakkes/byttes slik at det står i stil med en nylakka bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 ser bra ut Hermano!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 den hadde virkelig fortjent ny gummi på bakfangern, og ny plast på frontfangern men fin bil ! Takker! Ja, all plast og gummi må lakkes/byttes slik at det står i stil med en nylakka bil Ja, gjør du det så setter du prikken over i'en - og det må til nå. Godt å lese at du skal ha chrome nyrer, svart er no good.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 den hadde virkelig fortjent ny gummi på bakfangern, og ny plast på frontfangern men fin bil ! Takker! Ja, all plast og gummi må lakkes/byttes slik at det står i stil med en nylakka bil Ja, gjør du det så setter du prikken over i'en - og det må til nå. Godt å lese at du skal ha chrome nyrer, svart er no good.! Jepp, er planen det! Planen for bilen når jeg henter den igjen er: EU-Kontroll - fikse det som må fikses - etterkontroll og forhåpentligvis godkjent. Deretter montere på Startech baklyktene og Sorte hella DE frontlyktene. Bestille Nye blinkers til frontfanger og forskjermene. Nye skiltlys Montere Sommerhjula Ut med alle rutene, sette på ''nye taktrekket'' Få lakkert om listene og sotet rutene Bytte gummi rund baut og lakkere alle deksler slik at det friskes opp. Så blir det å leke med interøret og se hva vi finner på der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Details details details!! gleder meg til å se denne på vårmønstringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Da var man påmeldt for RUDSKOGEN 2013 21-22 Juni !!! 2 Dagers kjøring og utstilling! Gleder meg VILT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Mars 13, 2013 Share Skrevet Mars 13, 2013 Da var man påmeldt for RUDSKOGEN 2013 21-22 Juni !!! 2 Dagers kjøring og utstilling! Gleder meg VILT Jeg meldte meg også på idag! Blir saker det! Hørest ut som bra planer over her forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Samma her, håper bilen står klar frem til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Madammen har mast ein halv time om at frukosten er klar, men berre måtte få lest gjennom heile tråden din no som eg var så godt i gang ! Virkelig imponert over arbeidet og resursane som du har lagt ned i denne bilen. Kjekt at M-tech 1 er blitt i skuddet igjenn, og dette blir berre rått Stå på! Planer om hjul btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2013 Da var man påmeldt for RUDSKOGEN 2013 21-22 Juni !!! 2 Dagers kjøring og utstilling! Gleder meg VILT Jeg meldte meg også på idag! Blir saker det! Hørest ut som bra planer over her forresten! Ja gleder meg altså, satser på at det blir saker Takker for det Samma her, håper bilen står klar frem til da Ingenting å håpe på mister... du SKAL bli ferdig Madammen har mast ein halv time om at frukosten er klar, men berre måtte få lest gjennom heile tråden din no som eg var så godt i gang ! Virkelig imponert over arbeidet og resursane som du har lagt ned i denne bilen. Kjekt at M-tech 1 er blitt i skuddet igjenn, og dette blir berre rått Stå på!Planer om hjul btw? Huff og huff, nå får beklage til madammen fra meg, haha! Kjempe kult at du tok deg tid til å lese deg gjennom hele tråden, setter virkelig pris på det. Takker! Foreløpig så skal jeg bruke GS Hypertrack'ene denne sesongen, så får vi se hva jeg finner på i fremtiden. Jeg har ikke tenkt så veldig mye på det enda i dette stadiet. BBS RS har lenge vært en drøm, kanskje jeg realiserer den neste år, men tiden vil vise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Mars 17, 2013 Share Skrevet Mars 17, 2013 Høyrest bra ut! Trur RS hadde vert perfekt på denne ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Mars 18, 2013 Share Skrevet Mars 18, 2013 Herlig, gleder meg til å se, og som andre sier: En (ekte) BMW skal ha chrome nyrer. Har forresten solgt alle E30 delene nå.. Liker å lese denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2013 Herlig, gleder meg til å se, og som andre sier: En (ekte) BMW skal ha chrome nyrer. Har forresten solgt alle E30 delene nå.. Liker å lese denne tråden. Takker for fine ord mister Ja Chrome nyrer, så absolutt Du har det ja, regne med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Hei og hå! Våren nærmer seg nå! Regner med å hente bilen fra vinterlagring om 2-3 uker. Jeg har fått kjøpt Tåkelys til Mtech 1 fronten. Disse er ORG til e30m3 men får håpe de passer. Kanskje jeg må bruke andre braketter? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå