Gå til innhold

Hermanoo`s E30 M-Tech 1. Veteran! Snart EU

hermanoo90
 Share

Anbefalte innlegg

''Tiden er inne''!

xm3pun5nn90eklg7htmb.jpg

I dag skal E30'en hentes fra vinterlagring! :bmw:

Våknet kjempe tidlig i dag... kl 07.00 faktisk. Har sommerfugler i magen... håper alt går bra!

Skal forsøke å ta endel bilder. Håper at den starter med engang, og at det ikke er noe trøbbel med den, og håper den har forblitt urørt og uskadet under vinterlagringen.

Wish me luck! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledenes dag! :)

Dro av gårde mot Gardermoen der bilen var på vinterlagring, med oppladet batteri og startkabler for sikkerhetsskyld. Halvveis dit oppdaget jeg at jeg hadde glemt papirene og prøveskiltene, så jeg måtte snu. Typisk my luck.... :|

Så var det å kjøre hjem igjen og hente prøveskiltene og medhørende papirer, og sette riktig kurs (igjen).

Da jeg ankom garasjen så stod bilen klar, monterte batteriet og hu starta opp med en gang! :mrgreen:

Ubeskrivelig er følelsen jeg kjente i kroppen, av lyden fra motor og eksosen. Betalte raskt og satte meg i bilen for å kjøre. Det tok 45 min å kjøre hjem og gliset var på minst i 43 minutter av de 45. Dro på litt og kjente god-draget i bilen som jeg har savnet.

Det er deilig å ha bilen tilbake =D

j3f5lmnjyy5a5mqn4mfj.jpg

Så måtte det fylles lit bensin, full tank ble det, ganske greit siden det er søndag og litt mildere priser:

wxvj0vz0bwv1uzswetj8.jpg

g12hc7t5o1qtl1gm9ugj.jpg

Beklager litt dårlig bilder, men er tatt med Iphone..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"beklager dårlige iphonebilder" er så typisk applefolk...Hører aldri samsungfolk skrive "oi beklager for dårlige samsungbilder!... " :P

Men kjenner feelingen av å ta ut bilen fra vinterlagring! Digg feeling og man smiler dagen lang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helldiggris jeg venter på justerbart understell.. vil og ha min ut!, lykke til og kos deg masse i dag!!:-))

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Tusen takk, det ble litt morro i går med kjøring. Dessverre kom regnet og ødela endel, men kjørte i 4 timer eller noe sånt. Plukka også opp MFjeld og kjørte litt, hehe. Lenge til du får det? Husk på det atte den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :wink:

Nice! Pent med m-tech 1 :) Mangler bare felger og nye lykter rundtom nå så blir det veeldig bra 8)

Tusen takk! =) Jupp, det kommer på i løpet av de nærmeste dagene :mrgreen:

:applause:

:D

Nice! Pent med m-tech 1 :) Mangler bare felger og nye lykter rundtom nå så blir det veeldig bra 8)

Helt enig! :) Det kan bare gå en vei nå ;)

''We're movin' on up, to the eastside'' hehe

:)

:D

Bilen din er nydelig!:-)

Takk for det! :D

Ser meget bra ut! Som nevt tidligere, lykter og felger, pluss en ny grill nå så har du den! :D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Tusen takk, og yes sir! :)

Takk for turen idag! Gøy å sitte på med skikkelig bil igjen :D

Gleden var på min side, alltids hyggelig :D

"beklager dårlige iphonebilder" er så typisk applefolk...Hører aldri samsungfolk skrive "oi beklager for dårlige samsungbilder!... " :P

Men kjenner feelingen av å ta ut bilen fra vinterlagring! Digg feeling og man smiler dagen lang! :P

Hahahaha, dette er så typisk deg! :lol: Yupp, smilet var på plass :mrgreen:

Hvilken farge var dette? Så blank å fin ut:)

Du sku nesteb hatt ny eksos også. Lenge til skilter da?

Wicky - word!

Dette er Diamantsvart, org bmw. Takk for det :D

Ja eksos blir tatt når jeg skal ta understellet på bilen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en oppdatering jeg selv har ventet lenge på, og som dere også har ventet på, endelig fikk bilen det den fortjente og det var nye frontlykter av typen Sorte Hella DE Originale som nå er utgått fra produksjon. :)

Jeg liker ikke fronten min helt enda :| , den grillen er ufattelig stygg og skal skiftes ut med ny org. Chrome grill.

Lyktegrillene må freshes opp og bli ordentlig svarte og ikke grå-svarte. Noen som har noen tips til hvilken lakk eller middel?

Tåkelyktene må monteres.

Her er noen bilder, og forsøkt bitttelitt med redigering, haha, som dere ser gikk ikke det så bra gitt...

mfq787a6d2ut4eg8hrsi.jpg

gmv3pzutl8lzsm8awev6.jpg

hj4h5nmwo58n3j6h4fwx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...