bmw25 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Noen som vet når på året du blir trekkt i lønn vist det er utestående årsavgift for året? Og hvor mye gebyr som tilkommer om det skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 kommer innkasso først. og så blir det eventuelt trekk i lønn. når det kommer så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 idioti å la den gå så langt at den går til inkasso. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 i januar mnd året etter. dette er staten, de trekker i lønn, sender ikke til inkasso. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Mente jeg leste de sendte ut et varsel først med purregebyr fra dems side først og SÅ kom trekket jeg.. Kanskje det gjaldt noe annet :\ Unnskyld Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 her er det jo snakk om å gå forbi inkasso også her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet September 23, 2011 Share Skrevet September 23, 2011 de sender ut et brev med varsel om at de trekker i lønna om det ikke blir betalt innen fristen, husker ikke helt når det kommer, men er vell ikke lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Hvorfor ikke bare betale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet September 24, 2011 Share Skrevet September 24, 2011 Betaler du ikke innen fristen kommer 250kr i gebyr.. Det gjelder fra Kl passerer 00:00 den dagen du skulle betalt.. Jeg fikk ikke tilsendt regning et år pga flytting. Da betalte jeg i september. Hadde ikke fått noe lapp forde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 25, 2011 Share Skrevet September 25, 2011 idioti å la den gå så langt at den går til inkasso. Idioti å komme med sånne kommentarer! Jeg har heldigvis ikke vært i den situasjonen selv men jeg tror det fungerer slik at du får en beskjed om at de trekker fra lønnen din! Da er det staten som går inn og kontakter din arbeidsgiver! Er nok ikke sånn at du plutselig mangler noen tusen på lønninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 idioti å la den gå så langt at den går til inkasso. Idioti å komme med sånne kommentarer! Jeg har heldigvis ikke vært i den situasjonen selv men jeg tror det fungerer slik at du får en beskjed om at de trekker fra lønnen din! Da er det staten som går inn og kontakter din arbeidsgiver! Er nok ikke sånn at du plutselig mangler noen tusen på lønninga Det er jo ikke det. Det er jo faktisk idioti å la den gå til inkasso.. kommer ikke utenom det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Åssen det kan være noe annet en idioti og ikke betale regninger tror jeg ikke engang Trygve Hegnar kan argumentere for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 27, 2011 Share Skrevet September 27, 2011 Selvsagt er det tullete å la det gå så langt som i denne saken, men hvilken grunn har dere til å heve en moralsk pekefinger ovenfor trådstarter? Den grunnen skulle jeg gjerne likt å vite, det vitner iallfall om den nitidige bedreviter kulturen mange av dere viser her! Jeg tror trådstarter er fullt klart over at det er tull å ikke betale regningne sine, det trenger han nok ikke dere til å påpeke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet September 28, 2011 Share Skrevet September 28, 2011 Bedreviter? Tror du er en av de siste her inne til å kaste stein i glasshus. Makan til veslevoksen, som tror han er faen til kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg