Gå til innhold

Manglende årsavgift,trekk i lønn

bmw25
 Share

Anbefalte innlegg

idioti å la den gå så langt at den går til inkasso.

Idioti å komme med sånne kommentarer!

Jeg har heldigvis ikke vært i den situasjonen selv men jeg tror det fungerer slik at du får en beskjed om at de trekker fra lønnen din! Da er det staten som går inn og kontakter din arbeidsgiver! Er nok ikke sånn at du plutselig mangler noen tusen på lønninga :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

idioti å la den gå så langt at den går til inkasso.

Idioti å komme med sånne kommentarer!

Jeg har heldigvis ikke vært i den situasjonen selv men jeg tror det fungerer slik at du får en beskjed om at de trekker fra lønnen din! Da er det staten som går inn og kontakter din arbeidsgiver! Er nok ikke sånn at du plutselig mangler noen tusen på lønninga :wink:

Det er jo ikke det. Det er jo faktisk idioti å la den gå til inkasso.. kommer ikke utenom det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er det tullete å la det gå så langt som i denne saken, men hvilken grunn har dere til å heve en moralsk pekefinger ovenfor trådstarter? Den grunnen skulle jeg gjerne likt å vite, det vitner iallfall om den nitidige bedreviter kulturen mange av dere viser her!

Jeg tror trådstarter er fullt klart over at det er tull å ikke betale regningne sine, det trenger han nok ikke dere til å påpeke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...