Gå til innhold

F10 Alpine, 21" DPE, 20" Vertini, Sophisto, 21" BC Forged

olebrumm
 Share

Anbefalte innlegg

Det er kvalme priser de tar for å sende fra norge til usa, andre veien derimot er jo bare en slant!

Helt vanvittig... skal sende den ene felgen i retur for å få fixet innerfelgen på den.. det koster mer å sende den ene felgen til USA enn det koster å få sent 4 felger med dekk fra USA til Norge.. :crazy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder, og kul PS. :)

Hvilke senk har du på denne F10en?

Lowtec fjærer med 50mm / 35mm, har KW Street comfort coilovers fra den hvite F10'en som jeg tenker å montere når felgene kommer... Men må få tak i EDC kanselerings modul da den hvite var uten EDC :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder, og kul PS. :)

Lowtec fjærer med 50mm / 35mm, har KW Street comfort coilovers fra den hvite F10'en som jeg tenker å montere når felgene kommer... Men må få tak i EDC kanselerings modul da den hvite var uten EDC :)

Hva er en "EDC kanaliserings modul", og hvor får man tak i en slik? "Lurer" denne EDC modulen, slik at man beholder EDC funksjonene men kan senke den med f.eks. KW 3? Har veeeldig lyst å få F11'en min en god del lavere dersom den ikke blir solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flot bilder, og kul PS. :)

Hva er en "EDC kanaliserings modul", og hvor får man tak i en slik? "Lurer" denne EDC modulen, slik at man beholder EDC funksjonene men kan senke den med f.eks. KW 3? Har veeeldig lyst å få F11'en min en god del lavere dersom den ikke blir solgt.

EDC funksjonen sitter nok i demperen så den mister du... det en slik modul gjør er at den lurer systemet til å tro at du fortsatt har EDC slik at du ikke for feilmld når du setter bilen i f.eks sport modus osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...