Gå til innhold

Guide: AUX/iPod/USB til e38, e39, e46, e53, e85 osv.


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Da vet ikke jeg, mulig enheten er defekt eller noe?

 

Du skulle uansett fått opp CD-veksler-valget om aux-delen ikke er koblet korrekt, det er igrunn to seperate ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Kjøpte denne her

http://www.ebay.com/itm/321209777713

 

, og selgeren overbevisste meg på at denne skulle passe min bil(e46). Det stemmer at inngangen under strømkontakten passer, men når jeg klikker på Mode knappen, den enten bytter til radio eller CD. Jeg kontaktet selgeren og han mente kabelen passet bilen i følge VIN-nummeret. Men likevel sendte meg en helt ny kabel, denne var testet den også. Men alt uten hell, så jeg lurer på " What did i do wrong?" Lastet en video på youtube, mulig dette sier noe til dere :)

 

 

 

 

 

 

Er virkelig takknemlig hvis noen gidder å hjelpe meg, da jeg ikke kan den elektriske delen :)

Endret av gallay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal det fungere, uten at jeg kan si hvorfor det ikke gjør det.

Hmm, er meget rart dette her. Kan det være sånn at det er feil el.krets på kabelen? Vil det hjelpe hvis jeg handler en annen aux-kabel og kobler den på kontakten?

 

Updt: Fant ut at min radio er produsert 24.08.2009 :( Må enten finne på en annen løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk koplet opp aux løsning (og dab adapter) i min e38 idag.

 

har da cd veksler i bagasjen, og gikk for dne enkle løsningen med å kople meg inn på signalledningen fra spilleren, (må da ha cd i spilleren)

 

men vilel ha mulighet til å høre på cd og,

 

dab adapteret jeg hadde (kjøpt på netthandelen en gang) hadde aux inn og aux ut, så jeg åpnet kabelen til cd veksleren, fant ingen av fargekodene som står i første innlegg her, men så at det var 2 klynger inni der som var tvunnet separat med jording utapå. åpnet de og der var det 2 ledninger i hver.

 

klipte en rød ledning mens jeg hadde på musikk, og da forsvant høyre side, klipte jeg hvit i andre klyngen forsvant venstre.

 

fant da ut at siden aux pluggen har felles jord, men det har ikke spilleren, så ble jord kun koplet på siden med rød, men fungerer fint alikevell, prøvde først begge, men da var det null lyd,

 

koplet da en aux kabel på lyd fra veksler, og en på lyd inn i spiller, slik at ved å velge aux på dab adapteret kan jeg høre på cd veksleren alikevell :) evnt kopler jeg tlf med spotify inn på den og hører på det, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...