bmw-e46-m3 Skrevet Januar 30, 2013 Share Skrevet Januar 30, 2013 Jeg benyttet meg av denne guiden istad, har noe å tilføye. Jeg har en 2001 e46 m3 med mk3 navi (16:9) og cd veksler osv. Er to kontakter inn på veksleren, ene med 3 kabler er strøm, den andre er lyd med mer. Høyre og venstre er hel rød og hel vit kabel hos meg, felles(skjerming) er transperang ut ifra kontakten. Kuttet en Jack kabel og loddet meg innpå. Funker som f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegraden Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Har akkurat handlet meg en Dension Gateway 500. Denne skal inn i min '05 E61. Denne har verken navi eller CDC, kun helt basic hovedenhet.Hvis noen vil ha så kan jeg godt lage en installasjonsguide/-howto/-howNOTto Og når det er sagt: noen som vet om jeg må ha tilgang på en original cd-veksler dersom jeg skal programmere opp bilen til å støtte det? Hvordan gikk det? har du laga GUIDE? Funka det? Har du CD veksler?? Har vurdert å kjøpe en slik Dension 500 lenge men har ikke turt da jeg ikke vet om det funker siden jeg ikke har cdveksler? Har en BMW 530 E60 03 med buisness idrive uten cdveksler som sagt. Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raamstad Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Heisann! har en e39 med navi (bilde under) noen som vet åssen kabel jeg må ha for og koble på AUX, eller om det er en annen mulighet slik at jeg kan få blåtann? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Har akkurat handlet meg en Dension Gateway 500. Denne skal inn i min '05 E61. Denne har verken navi eller CDC, kun helt basic hovedenhet.Hvis noen vil ha så kan jeg godt lage en installasjonsguide/-howto/-howNOTto Og når det er sagt: noen som vet om jeg må ha tilgang på en original cd-veksler dersom jeg skal programmere opp bilen til å støtte det? Hvordan gikk det? har du laga GUIDE? Funka det? Har du CD veksler?? Har vurdert å kjøpe en slik Dension 500 lenge men har ikke turt da jeg ikke vet om det funker siden jeg ikke har cdveksler? Har en BMW 530 E60 03 med buisness idrive uten cdveksler som sagt. Vegard Hei Vegard! Jo jeg er godt i gang med dette. Har montert boks og programmert bilen, men ikke helt i mål med det da jeg har koblet boksen på noe som tilsvarer tenningstrøm slik at ting ikke fungerer helt som det skal. Må også rydde litt i ledninger etc for å si meg fornøyd Får spilt musikk fra Spotify, samt MP3 fra minnepenn. Alt styrt via rattet. Jeg har heller ikke CD-veksler, men man programmerer bilen til å tro at den har det. Dension-boksen utgir seg for å være en veksler. Alt av kabler følger med i pakka. Koblingen av det optiske inn i spilleren kan være litt forvirrende så er derfor jeg etterhvert vil lage en guide. Hvor bor du forresten? Hvis du ikke bor så langt unna programmerer jeg gjerne bilen for en liten slant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegraden Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Høres kjempeflott ut! Bor et stykke unna ser det ut som, Sykkylven møre og Romsdal.. hvor kjøpte du den boksen, bilradiospes? Brukte du lang tid på å koble og programmere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tbardalen Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Nei kjøpte den på www.dension.com. Sparte noen kroner. Husk at moms kommer oppå prisen Brukte ikke veldig lang tid nei. Ble litt fram og tilbake med hvordan ting skulle være men gikk greit. Programmeringa tok meg 10 minutter med riktig utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegraden Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Okey gleder meg til å se guiden din! i mellomtiden får jeg bestille hva jeg trenger http://shop.dension.com/integrated-products Hvilken bør jeg ta? ser ut som der er flere som går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Noen som vet hvordan jeg kan få AUX på E46 med business spiller ? Har ikke cd veksler og heller ikke MODE knappen ? Noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Har du forsøkt å lese det første innlegget i tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Har du forsøkt å lese det første innlegget i tråden? Ja men ble ikke noe klokere. Hadde håpet på en DIY av noe slag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Da foreslår jeg at du leser igjen, muligens med en dasj googling innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Hei Har lest første post her i denne tråden flere ganger og brukt mange timer på google og div andre bmw forum uten å finne ut hvordan jeg skal gjøre det. Har en 2004 e46 touring med liten navigasjon (ikke fargeskjerm), kasettspiller og cd-veksler. Noen som vet om man gjør det på samme måte som med business cd spiller for å få AUX? Takker for svar, mvh Fredrik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 noen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Vangen Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Jeg har kjøpt Dice 1500, men jeg har ikke noen kabel til bagasjerommet. Har bilder av spilleren, har jeg mulighet til å få dette til å virke? Hva trenger jeg av kabler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå