Kai-P. Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Fåes det også en DICE-utgave til biler med Business cd-spiller uten veksler? Muligens et dumt spørsmål, men jeg må spørre. Jeg har allerede en overgang til Ipod og MP3-spiller i bilen, men det skurrer i anlegget hver gang jeg bytter spor, så jeg vurderer å gå for DICE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Februar 14, 2012 Share Skrevet Februar 14, 2012 Du vil miste funksjonen til CD-veksleren med denne løsningen, men det er mulig å montere en bryter på de tre ledningene, slik at du kan velge hva du vil høre på. Det hadde jo kansje vært greit... Skulle fått kobla på iphone og sånt uten å mista veksleren... Har jo en sånn av in sak i baksetet med lyden er ikke mye å snakke om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Jeg lurer enkelt og greit på hvor jeg kan kjøpe den kabelen som er mellom iphone og cd-veksler. Altså koble vekk cd-veksler bak i bilen og strekke denne frem til iphone foran. cd-veksler er kaputt og det jeg leser om at man må ha en cd gående i veksleren er altså umulig, for den er dau. går det fremdeles med en kabel mellom iphone og cd-veksler ledningen? og bruke input fra cd-veksler foran på spilleren/navi 16:9? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Kjøper du f.eks en dice enhet følger det med kabel du kan strekke frem. Det holder ikke med bare en kabel. Da fjerner du cd-veksler og kan fortsatt styre musikken fra ratt, og få sanginfo på navi. Er det DSP i bilen din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Fåes det også en DICE-utgave til biler med Business cd-spiller uten veksler? Muligens et dumt spørsmål, men jeg må spørre. Jeg har allerede en overgang til Ipod og MP3-spiller i bilen, men det skurrer i anlegget hver gang jeg bytter spor, så jeg vurderer å gå for DICE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venture2076 Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Dice er kult men prøver billig varianten først hvis mulig. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.015452,10.627293 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Du får ingen fungerende iPhonevariant uten å bruke noe tilsvarende av Dice'n. Det måtte i såfall bli en auxadapter, og da vil du ikke ha muligheten til å styre det fra anlegget, kun fra iPoden. Kai-P, Dice kan kobles til bak spilleren på biler uten navi/cdveksler. Om du ser på Europeanautosource.com leveres de med 2 forskjellige kabelsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Takk for hjelpen, S. Hafsmo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Takk for hjelpen, S. Hafsmo! Før du kjøper noe, send en PM til jorgenskogas, som for tiden holder på med det samme som du lurer på. Han kan sikkert svare bedre på det du lurer på. Lurer på om han hadde noen problemer med å få det til å virke i bilen sin. Edit: Her har du og litt info: E39 1996: tips til enkel og billig måte å få AUX-inngang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Vil anta det fungerer med denne for de som ikke har cd veksler kabel bak: http://www.europeanautosource.com/produ ... od-kit-r17 Kjøpte den til min Dice engang i tiden og den fungerte utmerket. Men jeg hadde en eldre Dice utgave. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 Det er den kabelen jeg akkurat byttet med jorgenskogas, men jeg tror ikke den passet sånn uten videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Februar 21, 2012 Share Skrevet Februar 21, 2012 På facelift modellene til BMW E39 så har dem da denne: http://www.europeanautosource.com/produ ... od-kit-r40 Samme greia egentlig men de nye kontaktene bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehandeland Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Hei, Er det noen som har koblet iPhone 4S i E36 med CD43 via cd-veksler utgangen? Jeg har søkt litt rundt omkring uten å finne gode svar.. Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Noen som vet hvor jeg får kjøpt slike? Det er altså verktøy for å få ut navigasjons-skjermen. Mange bruker jo neglefil, men frister ikke veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maeid Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Er det noen som har montert AUX å USB på orginale business spilleren i E46 03 mod? hvordan koble USB på spilleren? Mvh Magnus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå