Gå til innhold

Tåkedag på sørlandet! Bilder av E36en

///Mysild
 Share

Anbefalte innlegg

25 grader 400meter fra kysten, og 16 grader ute ved havet, resulterer i masse tåke i går og i dag!

Dere kan også bli "fans" her hvis dere vil! :-)

https://www.facebook.com/pages/Foto-Son ... 2914847126

Tok noen bilder, da jeg ikke torr dette blir en happening av det vanlige! klokka er her 15:00 og det er masse sol og ikke ei sky på himmelen! veldig spesielt... anyway, pictures!

i2ekx2pz9zfkm7gv8tc3.jpg

pmtiwurafdtz1btijbnj.jpg

a6jjm3eyqvesncca6thk.jpg

z6fpg9uxxuf8qegksjrg.jpg

eakkq12jqce2jv868m17.jpg

12cbt6ko6jswopqezjnk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nja, hvorfor er det det? alt er jo m, på den bortsett fra de tingene jeg har oppgradert over m-standaren, og folk setter på et slikt merke are de har m3 speil, eller kanksje en fanger... har også sett de med e39 m5 lista på bakluka, med m på... så føler det kan stå der ;-)

lav ja, skal være såpass... skal ned litt mer bak til våren... kanskje foran også? :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snodig tåke, var sånn i går au

Ja... merkelig egentlig. Den kom inn Århusbukten ved 18:30 tiden idag... og tykk som grøt. Tidligere idag var imidlertid dagen fantastisk... 24 grader og ikke en sky på himmelen... 8)

Fine bilder though... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er for lav foran og de M merkene med tyskeflagg fargene ser teit ut. :)

Også skulle du hatt på spacere slik at felgene kommer lenger ut i hjuljuset både foran og bak.

Gretten og sur som alltid du ja!!

Lav foran er den ikke, for høy bak,! merkene er hvitt, grått og sort Øyvind... vet jo du er fargeblind, men dårlig gjettet! ;-)

Spacere har jeg vurdert, men atm står jeg med så mye negativ camber jeg kan, pga var på PKK og de andre dekkene jeg godkjente bilen med, subbet som pokker... bak, er det ikke så mye jeg kan space altså... er bare 3 mm klaring til hjulbuen... men har endel planer, så noe blir gjort... tror det involverer 5 serie innpress bak iaf 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder, hvilket kamera bruker du?

Må få til en fotoshoot til sommeren kanskje når bilen min er lakkert :)

nja, hvorfor er det det? alt er jo m, på den bortsett fra de tingene jeg har oppgradert over m-standaren, og folk setter på et slikt merke are de har m3 speil, eller kanksje en fanger... har også sett de med e39 m5 lista på bakluka, med m på... så føler det kan stå der ;-)

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...