Kvasi Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Og du har altså kjøpt en bil du ikke ante hvordan ser ut. Blir spennende å høre hvor mye rust du heller ikke visste om da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Og du har altså kjøpt en bil du ikke ante hvordan ser ut. Blir spennende å høre hvor mye rust du heller ikke visste om da Haha, den er en perle ifølge min kamerat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Biiiiildeeeer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2011 Biiiiildeeeer De kommer, jeg har jo lovet det! Patience, my friend! Du så vel at jeg måtte endre og oppdatere spec'en, hihi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Ja, til det positive... Det er noen som har det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Mangler du kamera eller bil ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Den bilen bør være intet mindre en superfantastisk utrolig for å rettferdigjøre den tråden her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Mangler du kamera eller bil ??? Bil, har vært vanskelig å finne bilhenger, og en "matchende" styreenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Den bilen bør være intet mindre en superfantastisk utrolig for å rettferdigjøre den tråden her. Hva mener du? Vært masse rot med overtakelse som jeg ikke er skyld i. Ikke fått transport, funnet ny hjerne til bilen eller hatt tid på grunn av jobb. Den kommer, og bilder kommer. Her skal tråden rettferdiggjøres, Kvasi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Som du skjønner så er vi ikke så veldi tolmodige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Nå så jeg at denne tråden var oppe igjen, og trodde det var bilder på plass. Men neeeida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Nå så jeg at denne tråden var oppe igjen, og trodde det var bilder på plass. Men neeeida! Les: Uflaks og tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Share Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg ser det. Gir deg flere sjanser jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Som du skjønner så er vi ikke så veldi tolmodige Sykt utålmodig selv, men ta det med ro, alt kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg ser det. Gir deg flere sjanser jeg! Takker, lover å ikke skuffe eller svikte.. Alt er klart, kamera og bil.. Må bare få den hit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå