Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ååårh. Ikke si sånn da :P har faktisk råd til og beholde, men vil jo ha hus engang også.. Men vil jo igrunn beholde au da :) vi får se hva som skjer...

Skrevet

Takker :) har alltid likt e92.. Elsker fronten på de. Men det må jo være pre-lci, synes at på lci blir lyktene litt store og rare. :P

Skrevet

Selvfølgelig våknet jeg opp til snø og tett snøvær i dag :(

Men var heldigvis litt obs på det. Så jeg satte BMWen i garasjen jeg vinterlagret den i går. Å det ser jeg jo nå var flaks :P

Men uansett er det dritt, vil ha vår/sommer nå!! Så da er det bare å håpe på at dette drittværet gir seg, så jeg kan komme meg på cars&coffe treffet ;)

Skrevet

Har kommet litt "snø" her i oslo også, men ingenting har lagt seg, bank i bordet!

satser på sommerdekk til søndag/mandag ;)

Skrevet

Sommerhjul kommer på uansett her også ja ;)

Får forresten med en e36 til ;) touring sådan, mens coupe'en hans med s54 står i garasjen klar til klipp og lim med ledningsnett :P

Skrevet

Selvsagt står C&C på treff lista i år ;) satser nok på e30meet, gatebil(lørdagen) og kanskje royal fitment ;) å seff nordic stance treff om det blir no :D

Skrevet

Royal Fitment er ikke bestemt tid og plass enda. Det pågår en konkurranse om hvor det skal være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...