matsi Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 godt å høre. Bra at folk liker hva jeg gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Ble jo dritstilige bilder! mitt tips. Har du råd til ha denne bilen, så BEHOLD! er jo fanken så rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Ååårh. Ikke si sånn da har faktisk råd til og beholde, men vil jo ha hus engang også.. Men vil jo igrunn beholde au da vi får se hva som skjer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Leker bil du har fått deg matsi, blir mer og mer glad i e92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 9, 2013 Forfatter Share Skrevet April 9, 2013 Takker har alltid likt e92.. Elsker fronten på de. Men det må jo være pre-lci, synes at på lci blir lyktene litt store og rare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Selvfølgelig våknet jeg opp til snø og tett snøvær i dag Men var heldigvis litt obs på det. Så jeg satte BMWen i garasjen jeg vinterlagret den i går. Å det ser jeg jo nå var flaks Men uansett er det dritt, vil ha vår/sommer nå!! Så da er det bare å håpe på at dette drittværet gir seg, så jeg kan komme meg på cars&coffe treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Har kommet litt "snø" her i oslo også, men ingenting har lagt seg, bank i bordet! satser på sommerdekk til søndag/mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Ja, her laver det å legger seg med blaut og ekkel snø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 æsjamei :/ håper det ikke kommer nordover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Snør i Tønsberg også nå, men vi protesterer med å ha sommerhjulene på! Godt å se Cars & Coffee står på lista de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Sommerhjul kommer på uansett her også ja Får forresten med en e36 til touring sådan, mens coupe'en hans med s54 står i garasjen klar til klipp og lim med ledningsnett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Selvsagt står C&C på treff lista i år satser nok på e30meet, gatebil(lørdagen) og kanskje royal fitment å seff nordic stance treff om det blir no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Når er royal fitment i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 11, 2013 Forfatter Share Skrevet April 11, 2013 Det lurer igrunn jeg også på hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Royal Fitment er ikke bestemt tid og plass enda. Det pågår en konkurranse om hvor det skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå