Martins1 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Gjennomført e92! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Takk takk. Nå får jeg se til våren/sommeren om det blir salg eller ikke.. Men hvis ikke, så har jeg litt planer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Takk takk. Nå får jeg se til våren/sommeren om det blir salg eller ikke.. Men hvis ikke, så har jeg litt planer Ca pris hvis du skal selge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 5k eller noe. Er jo mye dekk igjen på de så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martins1 Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 5k eller noe. Er jo mye dekk igjen på de så.. Jeg tenkte pris på bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Aaah. Var litt trøtt i går Nei det vet jeg ikke helt, har ikke sett på markedet heller så må jo se det ann først.. Uten å ha sett hva sånne ligger til nå, hadde jeg tenkt 290k ca. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Januar 17, 2013 Share Skrevet Januar 17, 2013 Ikke selg bilen nei! Den er jo så pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Får se hvis jeg selger er det fordi jeg muligens skal handle taxi å da blir det igrunn litt mye med e92en. Men nå er det ikke sikkert enda da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2013 Tok et bilde av babyen min i dag. Måtte nesten opp å kikke åssen det sto til med den Savner våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 20" 245 forran og 285 bak:-) Syns du også har en kjempefin bil Men den felgpakken er vel fra gs? Isåfall lurer jeg litt på om det subba til deg med 285 på orginal m-tech? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Ja den felgpakka er fra GS. subba bittelitt bak i hjulbua hvis det gik litt fort over en fartsdump osv. Men hadde jeg valset bittelitt, 2-4mm så hadde det ikke subbet tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mongo Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Åja samme problemet som jeg har Men skal prøve å få valsa, tenkte å prøve han Valsespesialisten fra Ålesund så blir nok bra da ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 Ja det blir det nok er jo ikke mye som skal til. Jeg gikk kraftig ned på dekk dim jeg da.. ville ha bilen lavere og felgene litt mer ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 herregud for en fin bil du har!! Akkurat sånn skulle min 3 serie coupe ha sett ut. Ren og gjennomført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 Hehe. Takk takk, gøy å høre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå