matsi Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Nå har jeg egentlig tenkt hardt og mye i det siste.. Å nå lurer jeg faktisk på om jeg skal beholde den.. Ja jeg er en vinglepetter men jeg er jo så glad i ho au.. Så prøver jeg å se på utgifter osv, å om jeg klarer denne å hus etterhvert. Å det ser nesten ut som at det kan gå. Men må vel regne litt mer på det Men er nok stor sannsynlighet for at den blir beholdt, å lagt litt mer cash i Hvis den blir beholdt, så har jeg planer klare noe blir holdt hemmelig og noe kan jeg avsløre. Noe av det som kommer er : Camber justering bak. Camber justering foran. Stabstag Div interiør deler som blir holdt hemmelig Noe eksteriør deler som også blir holdt hemmelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Denne må du beholde!!!! Liker planene dine, blir helt knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 du skulle vare visst hva jeg planlegger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 du skulle vare visst hva jeg planlegger Bur? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 12, 2013 Forfatter Share Skrevet April 12, 2013 Haha.. Nei trenger ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Sitter å kikker litt på felger for gøy.. Så da lurer jeg litt på hvordan type av disse alternativene dere ville valgt.. gidder ikke å høre at disse ikke ser bra ut på e92 og bla.bla Nå sitter jeg bare å snoker, har ingenting planlagt om felger foreløpig. De felgene det gjelder er : CALIBRE VINTAGE 19" 8,5&"9,5" bbs style 5 look BBS rs style 19" 8,5"&9,5" Gs retro 19" 8,5"&9,5" (Bilder følger rekkefølgen over.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 Hva med disse, 3" kant http://esmwheels.com/access/002r-p-187.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 1. GS Retro 2. BBS RS Style 3. Calibre Vintage Calibre har breiere kant, som forsåviidt er positivt, men de har litt stygg knekk på eikene, istedenfor en svak bøy om du skjønner. Men egentlig fortjener bilen din noe som ikke er replika Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Ja, men finn noen bbs rs som er 19" du haha Har igrunn ikke råd til original vare heller så replika får duge til en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 +1 på hva henrik... sier Men fins jo endel orginal varer som ikke trenger å koste skjorte og, men skjønner hva du mener! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Hadde jeg hatt økonomi til det, så hadde jeg bestilt noen originale gromme bbs eller rotoform felger. Men når økonomien er så som så, går jeg for replica. Er enig at originale er best. Men replica er et greit alternativ når en ikke har 100k i mnd lønn felgene som står på nå er allerede replica. Haha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 14, 2013 Share Skrevet April 14, 2013 E jo forsåvidt bedre økonomi å kjøpe originale felger da de holder seg i verdi mens replica-felger faller 50% i verdi så fort du tar de i bruk. Må jo ikke kjølpe de nye heller Av de 3 ville jeg ikke valgt de første pga senteret buler utover for å få mer kant. Det blir for mye juks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 14, 2013 Forfatter Share Skrevet April 14, 2013 Nei. Ser den, ville heller ikke valgt de første. Vil bare høre hva folket tror.. Vet også at det er mer økonomisk å kjøpe originale og at de holder seg i verdi.. Meeeen enkelte originale felger er jo et mareritt å få solgt igjen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 15, 2013 Forfatter Share Skrevet April 15, 2013 Fikk tatt et bilde med mobilen i dag. Så dere kan se eksosen litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Fikk tatt en etterlengtet polering i dag Produktene som ble brukt var det jeg hadde tilgjengelig. *prickbort *S.W car bath *shcoll clay bar * .... Clay lube * S.W cleanerfluid regular * S.W shield * S.W pneu glossy * Meguiars metal polish * rainX Her er i allfall noen før og etter bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå