Gå til innhold

Solgt!

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Er det en klunkelyd ved lav hastighet over dumper?

Muttern hadde det på sin E91 og da ble støttestag byttet :)

Tok meg friheten å søke opp bilde og delenummeret for deg, sjekk bilde under. Det er nummer 5 :) Veldig pen bil, men har du vurdert facelift baklamper og M3 spoiler? Tror det kan bli fett :)

0pb78m21lmjkutje0t3b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke klunke lyder.. :| med gummi knirkelyd.

Tror ikke det blir facelift lamper, de er fine. Men det er ikke facelift bil heller da :P haha.. M3 spoiler blir det nok heller ikke.. Da tar jeg heller performance spoiler som her høyere og mer aggressiv enn m3.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke klunke lyder.. :| med gummi knirkelyd.

Tror ikke det blir facelift lamper, de er fine. Men det er ikke facelift bil heller da :P haha.. M3 spoiler blir det nok heller ikke.. Da tar jeg heller performance spoiler som her høyere og mer aggressiv enn m3.. :P

Rart, ta ring forhandler i ditt området. Helt sikkert en garantisak :)

M3 har ikke facelift lamper foran, men bak ;) må si meg enig at performance spoileren er mer aggressiv, planlegger du å lakkere den? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått 77-78k, hører den når jeg kjører sent på humper/ humpete vei.. Hører det ikke i større fart.

Akkurat samme som jeg hadde. Knirket(ikke klunking) godt over fartsdumper o.l. Det ble byttet stabstagforinger, lenkearmer/støttestag og støtdempergummi på garanti. Da forsvant lyden. Koster ikke akkurat mye dette, men er jo en liten jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Hørtes dyrt ut :P får vel gå for powerflex foringer da.. :)

Er i overkant av en 1000-lapp på GS(sikkert billigere på Koed), også arbeid i tillegg, hvis du ikke tar jobben selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar den jobben selv regner jeg med.. Learn by doing :P har jo gjort det meste på bilen til nå.. Har bare googla osv.. Så det bør jo ille være det værste det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som kanskje foringer i mitt hue også. Forresten tenkte jeg akkurat å foreslå å ta vekk den gule filmen på lyktene(selvom det er kult) før jeg gikk inn på tråden din nå. og det første som dukker opp er bilde av at du har tatt det av :P haha. Blei pent! men du må finne på noe annet spennende for å skille ut denne litt da. hva med den leppe av no slag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst på en leppe.. Men vil ikke ha den stygge som de fleste har.. Og vill heller ikke ha den kercher leppa eller den.. Vet om en rå leppe, men dem koster flesk :| selv på ebay koster den.. Så det er ikke prioritet for øyeblikket :P men skaffer jeg meg den leppa er det nesten garantert at ikke så mange andre har den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare røpe det :P har bestilt spoiler.. Hehe :D

Men det er ikke original performance. Det er performance style som ikke er i carbon.. Den blir lakket i bilens farge :)

Kostet ikke så mye, så da var det bare å bestille tenkte jeg :)

Gleder meg til den kommer!!!

0pflj91v2hbf519f2z91.jpg

rh9sz6h5z7l9urwiztih.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...