Evenol Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Når er det knirkinga forekommer, da? Langt har den gått? Hadde knirking forfra på min E92 jeg også, men dette ble en garantisak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Gått 77-78k, hører den når jeg kjører sent på humper/ humpete vei.. Hører det ikke i større fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Er det en klunkelyd ved lav hastighet over dumper? Muttern hadde det på sin E91 og da ble støttestag byttet Tok meg friheten å søke opp bilde og delenummeret for deg, sjekk bilde under. Det er nummer 5 Veldig pen bil, men har du vurdert facelift baklamper og M3 spoiler? Tror det kan bli fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Er ikke klunke lyder.. med gummi knirkelyd. Tror ikke det blir facelift lamper, de er fine. Men det er ikke facelift bil heller da haha.. M3 spoiler blir det nok heller ikke.. Da tar jeg heller performance spoiler som her høyere og mer aggressiv enn m3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Er ikke klunke lyder.. med gummi knirkelyd. Tror ikke det blir facelift lamper, de er fine. Men det er ikke facelift bil heller da haha.. M3 spoiler blir det nok heller ikke.. Da tar jeg heller performance spoiler som her høyere og mer aggressiv enn m3.. Rart, ta ring forhandler i ditt området. Helt sikkert en garantisak M3 har ikke facelift lamper foran, men bak må si meg enig at performance spoileren er mer aggressiv, planlegger du å lakkere den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Har ikke garanti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Gått 77-78k, hører den når jeg kjører sent på humper/ humpete vei.. Hører det ikke i større fart. Akkurat samme som jeg hadde. Knirket(ikke klunking) godt over fartsdumper o.l. Det ble byttet stabstagforinger, lenkearmer/støttestag og støtdempergummi på garanti. Da forsvant lyden. Koster ikke akkurat mye dette, men er jo en liten jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Huff.. Hørtes dyrt ut får vel gå for powerflex foringer da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 Huff.. Hørtes dyrt ut får vel gå for powerflex foringer da.. Er i overkant av en 1000-lapp på GS(sikkert billigere på Koed), også arbeid i tillegg, hvis du ikke tar jobben selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Tar den jobben selv regner jeg med.. Learn by doing har jo gjort det meste på bilen til nå.. Har bare googla osv.. Så det bør jo ille være det værste det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 5, 2013 Share Skrevet Mai 5, 2013 høres ut som kanskje foringer i mitt hue også. Forresten tenkte jeg akkurat å foreslå å ta vekk den gule filmen på lyktene(selvom det er kult) før jeg gikk inn på tråden din nå. og det første som dukker opp er bilde av at du har tatt det av haha. Blei pent! men du må finne på noe annet spennende for å skille ut denne litt da. hva med den leppe av no slag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Har lyst på en leppe.. Men vil ikke ha den stygge som de fleste har.. Og vill heller ikke ha den kercher leppa eller den.. Vet om en rå leppe, men dem koster flesk selv på ebay koster den.. Så det er ikke prioritet for øyeblikket men skaffer jeg meg den leppa er det nesten garantert at ikke så mange andre har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Men ja.. Må finne på no som gjør at den skiller seg litt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Her er leppa jeg ønsker meg.. Men tror nok det koster mer enn det smaker Meeeeen den er jo så fet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2013 Må bare røpe det har bestilt spoiler.. Hehe Men det er ikke original performance. Det er performance style som ikke er i carbon.. Den blir lakket i bilens farge Kostet ikke så mye, så da var det bare å bestille tenkte jeg Gleder meg til den kommer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå