Walkabout Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 Den leppa på nederste bildet der er knallstilig. Synes imidlertid den drukner litt i mørke farger, er finest om den er på lyse biler og beholdes svart. Men ville like gjerne gått for den, selv om M3-fronten er rå så blir det litt "kopi" å ha den på en 2-liter føler jeg. Da ville jeg i så fall kjørt komplett M3-pakke og gjort det gjennomført. Men der er jo smaken som baken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 Begynner og bli veeeeldig bra her nå matsi! Liker veldig godt at du skal beholde bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Lurer på om jeg bare skal prøve på leppa først.. Kosta jo ikle så mye om jeg ikke tar karbon.. Karbon er vel ikke vits da den sikkert knekker iløpet av 1-2uker men først må det gjøres andre ting Må få lakket opp fronten, smoked lykte film, montere spoiler og bli kvitt knirking er først på lista. Satser på at jeg skal få gjort dette så fort som mulig Har lurt litt på foliering av hele bilen også.. Meeen vêr ikke helt. Fått pris i tyskland for full foliering til 13-14k. Er vel ikke så galt det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Tenker som sagt på ny look på bilen Kan dette bli bra? Liker egentlig ikke sorte felger, MEN dette ser rått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Svarte felger har en tendens til å forsvinne litt på sort bil synes jeg. Nå blir det jo litt nyanser siden felgene på bildet er mer grå/gunmetal. Allikevel så vil de jo på natterstid/mørkt forsvinne litt i forhold til hyper silver/alu. Men var jo fete felger til å være litt type minimalistisk stil, minnet litt om style 164 orginale M felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Dette er vossen cv4 felger.. Vet åssen det er med sorte/mørke felger, men synes dette faktisk så meget bra ut.. Sorte felger ser jo som regel bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Ja, så det var Vossen. Men veldig like orginale felger, noe som ofte gjør at det ser veldig "clean" ut, som er positivt for min del! Er det noe konkavitet på de da? Og skulle egentlig skrive det, men svarte felger rettferdiggjøres aldri på bilder, med mindre det er proffe fotograver med riktig utstyr. Du har ikke noen bedre bilder da? kanskje skrått fra siden eller noe, så man kan få sett helheten? Men har trua jeg, kult med noen ikke alle har, går jo mye LM felger på 3 serie nå. 3 stk i lille Moss alene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 De er jo litt konkave da.. Fant ikke bedre bilde av de på sammme bilen, som en kan se konkaven på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Likte bilen på bildet hvertfall! Frontfelgene ble kanskje litt kjedelige i forhold til hvor tøffe de var bak. Hva med å kjøre 9,5 foran og bak, og heller litt strekk foran? Ellingz mener jeg gjorde dette med Zito 111, det ble veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Får de ikke i 9,5 tror jeg.. Bak er de jo 10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Får de i 9&10" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovende Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Så utrulig bra ut faktisk! fin farge på felgan til svart bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Fin farge på felgene, men har du vurdert noen felger i mørk utførelse, men med en lys leppe/ring rundt felgene som viser ytterpunktet mer? Om det er noe jeg skulle gjort annerledes på min bil, som er svart med svarte felger, så er det nettopp det. Kanskje Breyton Race GTP i sort hadde gjort seg på bilen din? Eksempel (bare at bilen er her grå og felgene i gun metal): Edit: Fant et bedre bilde, så byttet det ut med det første Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 Må nok forske litt på dette ser jeg haha.. Godt jeg ikke har peng til nye hjul akkurat nå uansett så slipper jeg det valget haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 16, 2013 Share Skrevet Mai 16, 2013 Hehe, kjenner meg igjen! Det er når man har både 1) penger tilgjengelig og 2) mye fritid så kommer ideene krypende fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå