VegarVS Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Ble veldig tøft med den spoileren! sikker på at du vil ha den enda lavere?? Får ikke bilen lavere. Men skal space ut bakhjula og camberjustering bak Hvis jeg skal gå lavere må jeg ha 18-19" hjul. Bak står den på det laveste, foran har jeg 1cm med gjenger igjen. Men skrur jeg den til bunns kan jeg bare kjøre rett frem. Nytter ikke å svinge da.. Sånn den er nå, så er den perfekt ahaa. ja det var de jeg å syntes.. blir jo tøft med mere camber, men blir jo fortere dekkslitasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Sånn er det.. vi som liker stance stilen må regne med dekk slitasje, subbing osv. På lik linje med de som har banebiler må regne med knuste karroseri deler, motor prob osv osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 21, 2013 Share Skrevet Mai 21, 2013 Så lenge spissingen er justert inn riktig, blir det overraskende lite slitasje med litt camber.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Da er camber justerings armer bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2013 Leter etter litt billige men greie spacere på ebay. Så da lurer jeg litt på : er 15/20 mm spacere dumt å ha med bolter? Eller burde jeg gå for skrudde spacere? Eller er det best å gå for studs da? Kom gjerne med tips/link på hva som kan være greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Ingen som er kloke på spacere ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Siden det var lite hjelp å få ang spacere, så har jeg bestemt meg for å hive ut litt extra cash når lønninga kommer. Blir nok 90mm studs bak og 75mm foran. med mindre noen har noen andre meninger.!? Så satser på at dette blir bra med camber bak osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Gjør en bestilling fra Lamin-X i USA en av de nærmeste par dagene, gi beskjed asap hvis du også skal ha noe så deler vi på frakten og sparer litt der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Gjør en bestilling fra Lamin-X i USA en av de nærmeste par dagene, gi beskjed asap hvis du også skal ha noe så deler vi på frakten og sparer litt der Takker for tilbudet.. Men blir nok Biltema på meg først å fremst.. er ikke helt sikker på om det forblir sotet, så da går jeg heller for Biltema sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Gjør en bestilling fra Lamin-X i USA en av de nærmeste par dagene, gi beskjed asap hvis du også skal ha noe så deler vi på frakten og sparer litt der Takker for tilbudet.. Men blir nok Biltema på meg først å fremst.. er ikke helt sikker på om det forblir sotet, så da går jeg heller for Biltema sin Oki, blir sotet på frontlyktene for meg og gult på tåkelyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Blir nok bra så bilen din i dag P-huset ved kinoen i Arendal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Hehe, stemmer! Var hos avokat en tur. Bilen var nok skitten og fæl - er på vei ut for å vaske den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 kunne trengt en vask ja. Akkurat som min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Da var studs og 20mm spacere bestilt. Håper jeg får de og får montert de før nordicstance treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Ble det 75 og 90mm studs? Blir vell hakket for lange da, og stikker nokk et stykke utfor mutterene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå