matsi Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Håper på i morra, men det SKAL på før helga vet ikke hvor mye jeg skal ha. Blir nok til jeg får det sånn at 20mm spacerene kommer på Tror ikke det blir så mye mer en det går Ann å gjør originalt. Men skjønte ikke helt åssen en gjorde det så da ble det justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 så bilen din ved naf i dag rundt 12 tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Ja den hadde vært på hjulstillings kontroll Så en liten utdate ang. Camber osv er at det blir lagt på hylla frem til nürburgring turen er overstått Men har fått montert studs, så det er blitt veldig bra Bilde kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 åja mye kosta det? få opp bilde av studs ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 1490,- medlemspris eller no Så nå er det fine tall foran og bak. Mulig jeg får pressa på en liten spacer også. Får se. Tenker det kommer bilde av studsa i morra kveld, etter nordic treffet. For jeg har ikke fått montert gull mutterene enda tar det i kveld så de er på til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Fikk heve på gull mutterene i dag Så her er et kjapt mobil bilde av studs og muttere FORAN BAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre92 Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 det ble knallbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Et uredigert bilde kun til deg siden jeg sa at jeg skulle ta bilde av bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Hehee har en del kjøre bilder av bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Hadde gjort seg med M-striper i grillen din! Synes hvertfall det gjorde seg på min svarte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Flott bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 takk takk Tommy veldig fin den m3 din også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 hvis noen har bilder av denne fra e30meet, så er det bare å hive de ut her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 takk takk Tommy veldig fin den m3 din også Takker. Har jo en lik din også, bare i "rett farge " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 ååårh... ja det er virkelig rett farge.. sort er så kjedeligt, meeeen rød det er bare fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå