matsi Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Ja blir nok ikke solgt så fort så da rekker jeg et siste treff Hvis den skulle bli solgt får jeg komme som fotograf hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 Takk Stig. Satser på at den finner en ny eier før vinteren det er jo en god og fin bil som etter min mening ikke er så gal i pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Ja blir nok ikke solgt så fort så da rekker jeg et siste treff Hvis den skulle bli solgt får jeg komme som fotograf hehe. Hehe! ser ikke ut som jeg kommer iår. om jeg kommer blir det nok bare med en bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Utrolig lite respons på bilen Hatt en som lurte på innbytte, men ingenting mer Er 280.000,- for mye eller er bare markedet treeeegt for slike biler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rollerboy Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Det er iaf ikke mye for bilen din ! Billig spør du meg,såpass burde du få med alt det utstyret og så fin . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 280 er ikke en dårlig pris på denne. Jeg hadde ikke senket prisen noe i første omgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 skjer lite her fortiden. Ingen som har vist interrese for bilen men kan dele et bilde for det da.. gammelt bilde, men ny redigert. satt å lekte meg litt med photoshop i stad så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 skjer lite her fortiden. Ingen som har vist interrese for bilen men kan dele et bilde for det da.. gammelt bilde, men ny redigert. satt å lekte meg litt med photoshop i stad så [ Bilde ] OT, men hva bruker til redigering utenom PS( har cs6) ? Har nylig fått tak i canon 500d og vil gjerne begynne med redigering av Raw-pics Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Adobe Lightroom for redigering. PS er ikke optimalt setter man det opp mot LR. Brukes på 2 forskjellige områder sånn sett. Beklager ot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Thanks buddy, skal prøve dette nå matsi håper du er ikke sint på meg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Her skjer det ikke stort fortiden. Bilen har heller ikke blitt solgt, så nå ryker den inn til lagring neste uke en gang. Så blir det ny finn annonse til våren igjen, så da satser jeg på at markedet er litt bedre Et lite bilde Så har jeg også handla meg bruks/vinterbil. Denne var mest for vinteren men kan være at den blir beholdt en liten stund etter salg av bmw'en også. Men det får tiden vise. Skal uansett ha en bmw igjen etter e92'n selges. Selger jeg audien til våren igjen så taper jeg uansett ikke på den. er jeg heldig kommer jeg sikkert til å tjene på den Så vinterbilen er da en 1998 audi A4 1.8quattro. Så det blir en grei vinter Lite bilde må vel til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Montere et billig justerbart på den der så har du MORSOM vinterbil Grattis! Ang. interesse, så har ikke jeg hatt særlig stor pågang vedr. salg av min heller. Nå har den jo bare ligget ute i noen få dager, men dog. 5 innbytteforslag har jeg fått, men hittil ingen som er interessert i et rent kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Ja må kanskje ha det, litt andre ting som må prioriteres først da drivledd og bremser MÅ byttes fortløpende. Så blir det vel coilovers med engang jeg får råd. Noe som igjen sikkert tar tid, i.o.m at jeg blir permittert nå Ja da har du jo hatt litt respons da.. Jeg har hatt 2inbytte forslag og ingenting mer på over 1mnd Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Jeg ville justert den opp litt, fjernet alt av klister og folie for å legge den ut som en "urørt" bil med moderat senk. Tror nok det vil appellere til en større kjøpergruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Vet ikke om jeg ville justert den opp, men klistremerker er noe jeg ville fjernet før salg. Ikke at du har så mange, men er vel en del som reagerer på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå