Gå til innhold

Raskeste Bmw rundt Rudskogen? 1:27,835?

Boost a`lot
 Share

Anbefalte innlegg

Volvomotoren er jo en mye mer fornuftig motor en s14, billigere å bygge å funker bra :) har kjørt 1.46 med lånt e46 m3 :P bmvolvoen er vel litt raskere enn det ;)

Tommy Rustad har kjørt på 1:09 med en E60 M5.... om dette er hurtigst med en BMW vet jeg imidlertid ikke... :?

mn det var vel ikke på den nye banen? Den er jo ombygd for denne sesongen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvomotoren er jo en mye mer fornuftig motor en s14, billigere å bygge å funker bra :) har kjørt 1.46 med lånt e46 m3 :P bmvolvoen er vel litt raskere enn det ;)

Tommy Rustad har kjørt på 1:09 med en E60 M5.... om dette er hurtigst med en BMW vet jeg imidlertid ikke... :?

De kjørte vel den gamle banen på rundt 1:blank

så tviler på tommy rustad har kjørt på 1:09 ? er den ikke 3 km lenger ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det glemte jeg i farten... den gamle banen selvfølgelig... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt 1.31,5 på NYE Rudskogen.

Første testen på slicks.

0,9 bar ladetrykk ca 450hk

Banerekorden er vel 1,24 eller noe sånt med en av de særeste doningene i GT1, så tipper det ikke er så mange med propell i fronten som har kjørt raskere enn 1,31,5. :D

Z3n har gjort høy 1.43-runde som best, men det er jo ikke akkurat bilen for Rudskogen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svensk M-coupe med S54 motor kjørte på 1.33 i sommer, dette var sikkert med slicks så tiden din er veldig bra, tviler på at noe BMW karosseri har vært raskere rundt egentlig.

Til sammenligning så kjørte jeg på 1:43 med en E34 "532iS" uten letting og med R-dekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt gamlebanen på 1.09,7 med e30 iS :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...