flobben Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Volvomotoren er jo en mye mer fornuftig motor en s14, billigere å bygge å funker bra har kjørt 1.46 med lånt e46 m3 bmvolvoen er vel litt raskere enn det Tommy Rustad har kjørt på 1:09 med en E60 M5.... om dette er hurtigst med en BMW vet jeg imidlertid ikke... mn det var vel ikke på den nye banen? Den er jo ombygd for denne sesongen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Volvomotoren er jo en mye mer fornuftig motor en s14, billigere å bygge å funker bra har kjørt 1.46 med lånt e46 m3 bmvolvoen er vel litt raskere enn det Tommy Rustad har kjørt på 1:09 med en E60 M5.... om dette er hurtigst med en BMW vet jeg imidlertid ikke... mn det var vel ikke på den nye banen? Den er jo ombygd for denne sesongen. De kjørte vel den gamle banen på rundt 1:blank så tviler på tommy rustad har kjørt på 1:09 ? er den ikke 3 km lenger ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Stian sørlie var vell nede på 59 tallet med Sin Schubert Z4M Coupe, om jeg ikke husker HELT feil. Dette var den gamle banen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Volvomotoren er jo en mye mer fornuftig motor en s14, billigere å bygge å funker bra har kjørt 1.46 med lånt e46 m3 bmvolvoen er vel litt raskere enn det Har kjørt 1.31,5 på NYE Rudskogen. Første testen på slicks. 0,9 bar ladetrykk ca 450hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Volvomotoren er jo en mye mer fornuftig motor en s14, billigere å bygge å funker bra har kjørt 1.46 med lånt e46 m3 bmvolvoen er vel litt raskere enn det Tommy Rustad har kjørt på 1:09 med en E60 M5.... om dette er hurtigst med en BMW vet jeg imidlertid ikke... mn det var vel ikke på den nye banen? Den er jo ombygd for denne sesongen. Det glemte jeg i farten... den gamle banen selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 Har kjørt 1.31,5 på NYE Rudskogen.Første testen på slicks. 0,9 bar ladetrykk ca 450hk Banerekorden er vel 1,24 eller noe sånt med en av de særeste doningene i GT1, så tipper det ikke er så mange med propell i fronten som har kjørt raskere enn 1,31,5. Z3n har gjort høy 1.43-runde som best, men det er jo ikke akkurat bilen for Rudskogen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeRo Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 En svensk M-coupe med S54 motor kjørte på 1.33 i sommer, dette var sikkert med slicks så tiden din er veldig bra, tviler på at noe BMW karosseri har vært raskere rundt egentlig. Til sammenligning så kjørte jeg på 1:43 med en E34 "532iS" uten letting og med R-dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2011 Det er Anton Gruffmann sin M-Coupe. 240/61-17 slicks 2-veis Øhlins sekvensiell kasse!! En skikkelig fin bil. Står tilsalgs for 500.000,- sek om jeg ikke husker feil. Kjører i GT-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320dt edition 33 Skrevet Oktober 3, 2011 Share Skrevet Oktober 3, 2011 1.56 blank med e46 320d touring med gatedekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Oktober 4, 2011 Share Skrevet Oktober 4, 2011 Volvomotoren er jo en mye mer fornuftig motor en s14, billigere å bygge å funker bra har kjørt 1.46 med lånt e46 m3 bmvolvoen er vel litt raskere enn det Tommy Rustad har kjørt på 1:09 med en E60 M5.... om dette er hurtigst med en BMW vet jeg imidlertid ikke... Har kjørt gamlebanen på 1.09,7 med e30 iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Vi har jo Kyrre Nielsen Med sin BMW 320 STW 1:33.033 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Joakim har vel ikke prøvd STW-E36'n sin på nye Skogen vel Raymond? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusA Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Nei, bilen til Joachim har dessverre ikke vært ute av garasjen iår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boost a`lot Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2011 Han kan jo bare glede seg! Tror den bilen er super rå på nye skogen. Vil ha en sånn!! Tror han sikter på mye kjøring til året. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 5, 2011 Share Skrevet Oktober 5, 2011 Syntest han skal selge den svinbillig til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå