Marjooozz Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 hvor fikk du taki den yakima plata der? btw, aner ikke hva det heter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Thule Fairing? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Bilder fra helga VI kom hjem med litt mindre deler på bilen også etter kjøringen så den fikk kjørt seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Faen så kul den bilen er! Godt å se at den blir brukt skikkelig og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 hvor fikk du taki den yakima plata der? btw, aner ikke hva det heter... Ebay =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Som dere ser, jeg og carlhaakon har vært en tur på Gardermoen i snøen. Heiv inn 4-punkt just in case før vi skulle kjøre Turbo-HF knipsa et bilde av plogen i full sving MEEn, bilen kom vel ikke uskadd fra det den gangen her heller, i likhet med vålerbanen. Etter all snøbrøytinga måtte det ene tåkelyset mitt gi tapt og forsvant Når det virkelig gikk mot slutten av kjøringa så klarte jeg og vrenge dekket mitt av felgen og i tillegg bulke felgen, denne er på retting nå. Og på turen hjem stoppa vi på Esso Gardermoen hvorpå vi fant ut at custom leppa hang og slang under bilen Leppa har jeg fått limt på igjen, nye tåkelys er bestilt fra ebay så alt blir på stell igjen. I tillegg venter jeg på 25% sperrediff fra Tyskland og muligens nye frontlykter dersom selger gir lyd fra seg. Felgen Og slik så min e34 ut på søndagen: Kommer tilbake med updates når den er hel igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Hehe, takk for credz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hvor mye kommer 25% sperre på? Tips til side i utlandet å få tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hvor mye kommer 25% sperre på? Tips til side i utlandet å få tak i det? +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 Hvor mye kommer 25% sperre på? Tips til side i utlandet å få tak i det? Jeg spurte GS om dette engang (de kan skaffe fra tyskland) og mener å huske jeg fikk pris på 4000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2012 Ebay.de. Var ikkeno billig moro, men er komplett diff med baklokk og 3.64 utveksling som jeg mener er det samme som org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Har montert powerflex foringer i bakstilinga og ny diff. foring: Fanger inne til rep. etter Gardermoen: Litt utstyr ifm reparasjon: Og der var leppa montert igjen. Brukte würth sort klebemasse, så får tro den holder greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Blir nok bra det der, er de foringene de største foringene i bakstillinga som de kaller for knirkeforingene? Forresten har du bilde av den der harlequin E36'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 Må bare si at den bilen din er stilig altså! Har selv vurdert å bytte til powerflex foringer i min touring. Men har hørt at det kan bli litt mye hjul-støy i bilen med disse på en touring. Hvordan synest du det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Blir nok bra det der, er de foringene de største foringene i bakstillinga som de kaller for knirkeforingene?Forresten har du bilde av den der harlequin E36'n? Knirkeforingene er de leddene i bakstillinga, også kjent som dogbone-foringer etter det jeg har skjønt. Men ja, det er de største foringene. Får vel kanskje kjøre en liten teaser her da Må bare si at den bilen din er stilig altså! Har selv vurdert å bytte til powerflex foringer i min touring. Men har hørt at det kan bli litt mye hjul-støy i bilen med disse på en touring. Hvordan synest du det er? I like måte for å si det sånn Har ikke merket noe spesielt mtp dekkstøy. Har kun kjørt på vinterveier foreløpig og det bråker jo nok i seg selv. Men kommer til å slenge på Avon dekk på sommerhjulene på den, som erfaringsmessig støyer lite i seg selv, så da finner jeg vel ut om powerflex foringene bidrar til no mer støy Gamle foringene var ikkeno å stå etter. Center hylsa datt nærmest ut av begge to, så var ikke rart det klakket i bakstillinga mi ved igangsetting etc. Har forøvrig et annet problem. Den rister tidvis no fryktelig i 80-100km/t. Virker som det kommer fra bakstillinga for det rister ikke i rattet. Tror ikke det er felgene da den er like ille med throwing stars felgene som med contourene. Noen som har noen tips ? Kan disse såkalte dogbone-foringene forårsake dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå