Gå til innhold

Min E34 520iT daily [Bilder fra Early Fitment s.9]

HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Som dere ser, jeg og carlhaakon har vært en tur på Gardermoen i snøen.

Heiv inn 4-punkt just in case før vi skulle kjøre :P

Bilde01.jpg

Turbo-HF knipsa et bilde av plogen i full sving

CIMG3238.jpg

MEEn, bilen kom vel ikke uskadd fra det den gangen her heller, i likhet med vålerbanen. Etter all snøbrøytinga måtte det ene tåkelyset mitt gi tapt og forsvant :P Når det virkelig gikk mot slutten av kjøringa så klarte jeg og vrenge dekket mitt av felgen og i tillegg bulke felgen, denne er på retting nå. Og på turen hjem stoppa vi på Esso Gardermoen hvorpå vi fant ut at custom leppa hang og slang under bilen :P

Leppa har jeg fått limt på igjen, nye tåkelys er bestilt fra ebay så alt blir på stell igjen. I tillegg venter jeg på 25% sperrediff fra Tyskland og muligens nye frontlykter dersom selger gir lyd fra seg.

Bilde05.jpg

Felgen

Og slik så min e34 ut på søndagen:

Bilde06.jpg

Kommer tilbake med updates når den er hel igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har montert powerflex foringer i bakstilinga og ny diff. foring:

Bilde006-1.jpg

Fanger inne til rep. etter Gardermoen:

Bilde007-1.jpg

Litt utstyr ifm reparasjon:

Bilde008-1.jpg

Og der var leppa montert igjen. Brukte würth sort klebemasse, så får tro den holder greit :)

Bilde009-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at den bilen din er stilig altså! :) Har selv vurdert å bytte til powerflex foringer i min touring. Men har hørt at det kan bli litt mye hjul-støy i bilen med disse på en touring. Hvordan synest du det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok bra det der, er de foringene de største foringene i bakstillinga som de kaller for knirkeforingene?

Forresten har du bilde av den der harlequin E36'n? :)

Knirkeforingene er de leddene i bakstillinga, også kjent som dogbone-foringer etter det jeg har skjønt. Men ja, det er de største foringene.

Får vel kanskje kjøre en liten teaser her da :P

DSC00767.jpg

Må bare si at den bilen din er stilig altså! :) Har selv vurdert å bytte til powerflex foringer i min touring. Men har hørt at det kan bli litt mye hjul-støy i bilen med disse på en touring. Hvordan synest du det er?

I like måte for å si det sånn :)

Har ikke merket noe spesielt mtp dekkstøy. Har kun kjørt på vinterveier foreløpig og det bråker jo nok i seg selv. Men kommer til å slenge på Avon dekk på sommerhjulene på den, som erfaringsmessig støyer lite i seg selv, så da finner jeg vel ut om powerflex foringene bidrar til no mer støy :) Gamle foringene var ikkeno å stå etter. Center hylsa datt nærmest ut av begge to, så var ikke rart det klakket i bakstillinga mi ved igangsetting etc.

Har forøvrig et annet problem. Den rister tidvis no fryktelig i 80-100km/t. Virker som det kommer fra bakstillinga for det rister ikke i rattet. Tror ikke det er felgene da den er like ille med throwing stars felgene som med contourene. Noen som har noen tips ? Kan disse såkalte dogbone-foringene forårsake dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...