HalvorK Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Har vært og lufta litt på Vålerbanen, både på E30meet og BMW-dagene til BMWCCN. Takk til Magnus og Ole Kristian for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Moro! Ser tøff ut som alltid denne. Volvo-leppe du har også ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 fet denne kule felger du har til den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 fet denne kule felger du har til den Tenkte du på de gule ? De har jeg isåfall fått litt blandede meninger om. Jeg syns det ble litt moro med en farge ikke alle andre har jeg da =) Får se om det blir coilovers på den neste år og ACS felger siden E36 høyst sannsynlig blir stående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Oktober 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2013 Moro! Ser tøff ut som alltid denne. Volvo-leppe du har også ser jeg Volvo 240 stuk så det holder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Ossen farge er det på denne?, virkelig fin farge!, og rå bil! Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Hmm. Dunkelblau I believe Takk =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Desember 30, 2013 Share Skrevet Desember 30, 2013 Ja selger du M-countur felgene tilbake til meg til våren da Halvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2014 Får nå se da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2014 Da har jeg kjøpt sorte DE-lykter til bilen. Har venta i 30år nå, men ikkeno av det som blir lagt ut som er vettugt priset, så da blir det nye fra Koed +++ Frode D, evi og tommyheimberg reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 hvordan går det med bilane? lite oppdateringer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 Du endte opp med de fra koed du også ja. Jeg har ikke angret ett sekund etter jeg åpnet pakken de var i hvert fall.. Blir nok bra på touringen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Januar 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2014 Du endte opp med de fra koed du også ja. Jeg har ikke angret ett sekund etter jeg åpnet pakken de var i hvert fall.. Blir nok bra på touringen! BRA hvordan går det med bilane? lite oppdateringer! E36en er lagret så den står nå der den står. Touringen står ute og fryser, men kommer noen fine updates på den utover våren nå evi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 22, 2014 Share Skrevet Januar 22, 2014 okey! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2014 Nye stoler i hus Bilen har fått seg en liten trøkk i nesa grunnet en tosk som har kjørt på den, mens den stod parkert. Må nok påregne ny grill, nyrer osv. Men når en først skal ha på nye lykter er det jo ikkeno minus at man fresher opp det rundt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå