sladjan Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Hei godt folk fra bimmers! Lurer på å kjøpe en e90 . Var og prøvekjørte en men fikk en skikkeli dårlig erfaring med disse bilene. Syns den 320d med 177hk gikk helt elendig + så var komforten helt ræva. Den hadde full mtech, mtech understell og alkantara skinn/stoff stoler, liten navi og kjedeli stereo. Men uansett, ga nøklene tilbake til selgeren satt meg i bilen min igjen og der kom smile tilbake igjen! Er det mulig at bare meg som syns en avstivet e36 med vanlige seter er bedre å sitte i enn e90 ? Evt. fins det comfort stoler eller noe form for comfort i e90 ? Takker for alle tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 synes selv at setene i min e90 320d med m-pakken var litt i overkant stive og slitsomme å sitte i over tid, men etter en liten stund med bruk synes jeg setene er helt konge. vil tro det er en del vanesak hva du liker, slik jeg har erfart det. mener på at det ikke finnes comfortseter i e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Synes du at 320d 177hk gikk dårlig? Hvis ikke du er veldig kresen høres det ut som bilen ikke var helt frisk. 0-100 skal jo gå på åtte sekunder og 80-120 på sju. Burde ikke være helt elendig, det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw cab Skrevet Oktober 7, 2011 Share Skrevet Oktober 7, 2011 Ehm.Da er ikke den bilen frisk som den skal være nei.For de bilene der går ganske bra de.Prøv 118d 122 hk du,da blir du skuffet skal jeg love deg,hehe For det ble jeg,og jeg er.Blir tuning på min snart håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 En merkelig erfaring. E9X er så ekstremt mye bedre enn E36 på alle tenkelige områder at jeg kan ikke fatte hva som ligger bak her. Eneste jeg kan komme på er at du kanskje er for vant med bensinseksere. Da blir en dieselfirer noe helt annet. (Og stusselig i mine øyne). Men 320d går bra når den kjøres riktig. Og komforen i E9X er i en annen galakse enn E36. Jeg er tilfeldigvis eier av begge typer, og har sånn sett godt grunnlag for å uttale meg. (E36'en min er sjelden bra og strøken, men det hjelper bare så lite mot E9X). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Du har nok grodd fast i e36'en din sladjan.. e90 med sportsstoler i alcantara er nydelig å sitte i synes vertfall jeg! Og når det gjelder krefter så må denne bilen kjøres på en annen måte en bensinseksere,som tidligere nevnt. Så tror du må gi e90 en ny sjans,har nok endel med vane å gjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Mulig det tar tid å bli vant med de setene. Syns ryggen stakk litt ut helt neders og det var irriterende. Men er mest sannsynlig motoren som skuffet mej mest. Skal sies at den jeg prøvde var manuell og jeg er ut etter automat sånn egentli. Min bror var også med i bilen og han mente bilen ikke hadde noe personlighet men var bare en bil (begge to for vant med heimelaget e36) hehe Skal prøve en med automat, mulig bilen blir litt annerledes. Tingen er at den motoren kansje klarte 0-100 på 8sec men føltes ikke så kraftig ut, sikkert pga det er en firer. Jeg forstår meg ikke på bmw av og til, kunne ikke de laget en mini sekser liksom ? hehe Prøvde en volvo s80 med d3 motor og den føltes utrolig kraftig ut selv om det er en 2l med 163hk. Kjenner rett og slett at det er en 5er under panseret og har kreftene litt gjevnere fordelt over registeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 Men det er at jeg har grodd fast i min e36 det har jeg ikke Jås. For jeg prøvde den 525en til Kristian og jeg har nesten handla men en sånn nå nylig. Men heldiviss slo jeg det fra meg og må rett og slett tenke litt fornuft i stedet for å kaste meg borti ett lån på opp mot 300-350tusen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Tror det er noe som feiler den bilen du har prøvd. For den motoren er ganske sprek i en 5 serie tilogmed. Volvo sin 5syl på 163hk er slapp i forhold, og går dårlig på turtall. Sammenlignet med E36 320i blir jo dette en liten "rakett". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 jegh ar en E90 318d 122 hk og kan si med engang det er stor forskjell fra E36n jeg hadde, både når d gjelder bunndraget, comforen sportsligheten setene og kvaliteten! nå er jo min trimma til 167 hk da men, uansett så går den meget godt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Tror det er noe som feiler den bilen du har prøvd. For den motoren er ganske sprek i en 5 serie tilogmed. Volvo sin 5syl på 163hk er slapp i forhold, og går dårlig på turtall. Sammenlignet med E36 320i blir jo dette en liten "rakett". +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Oktober 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2011 godt muli den jeg prøvde ikke gikk så bra. skulle være en me 177hk men var hos forhandler og akkurat blitt importert så gud vet. må nesten prøve en med automat og se om jeg liker den;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Mulig det tar tid å bli vant med de setene. Syns ryggen stakk litt ut helt neders og det var irriterende. det er jo det som er digg med setene! gir veldig god støtte til korsryggen. skulle gjerne hatt mer korsryggstøtte og om jeg kunne hatt muligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Bmw er ikke bilmerket for deg sladdis volvo next hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 8, 2011 Share Skrevet Oktober 8, 2011 Har kjørt 93 mil i dag, med en 07 318 D med hel tykk taxi skin seter, og var ikke ute av bilen mange ganger. E36 suger å kjøre i forhold til E46, og E46 er langt bak E90er. Så skjønner ikke hvordan du kan finne disse påstandene du mener. Men så er smaken som baken, men komfort er jo ikke det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå