bjarne89 Skrevet Oktober 9, 2011 Share Skrevet Oktober 9, 2011 Da har det blitt ny bil igjen:) denne gangen ble det en 316d 2011model. ingen raser bil,men funker helt greit:) gleder meg som en unge til å hente den på fredag:) kan nevne noe av utstyr: farge: le mans blå metallic full M sportpakke comfortpakke xenon hifi høytalersystem usb-auidio grensesnitt oppevaringspakke kan legge ut hele utstyrlista senere:) fremtidelig planer: sort grill senkesett tone ruter felger carbon splittere carbon diffusor. ellers er det bare å komme med forslag på hva som kan gjøres:D bilder kommer på fredag når jeg har hentet bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 i morgen skal jeg hente barnet mitt:D:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Vi gleder oss til å se gliset ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Gratulerer! Forventer MASSE bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 takk:) skal få tatt noen bilder i helga:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2011 http://s1130.photobucket.com/albums/m529/bjarne89/ her et bilde av nye bilen:) flere å bedre bilder kommer senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Ser bra ut ja gratulerer:) venter i spenning på flere bilder;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 da har bilen fått på seg vinter skoa i dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 noen som vet hvor jeg kan få tak i sorte nyrer:)? finner ingen som har til denne:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 noen som vet hvor jeg kan få tak i sorte nyrer:)? finner ingen som har til denne:( www.koed.no har sorte nyrer til deg, men husk at bilen blir finest slik som den er nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 tja, vet ikke helt. syns det er fint med sorte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Hvilken dimensjon kjører du på vinterhjula? Har bestilt 225.45 til samme felgene som du har der på E91`n min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Utrolig fin. Skal faktisk hente nesten helt lik i morgen. Burde nesten få til en photoshoot engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Utrolig fin. Skal faktisk hente nesten helt lik i morgen. Burde nesten få til en photoshoot engang oioi. gratulerer:) hva har du kjøpt:)? ja, det kunne vi gjort:) hadde vært kult:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Utrolig fin. Skal faktisk hente nesten helt lik i morgen. Burde nesten få til en photoshoot engang oioi. gratulerer:) hva har du kjøpt:)? ja, det kunne vi gjort:) hadde vært kult:) Det ble 318d Er utrolig spendt. Men gleder meg enda mer nå jeg så bilder av din, elsker le mans blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå