huldra66 Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Må si at novemberpiken, en grå Toyota Auris var lekker. Hatt en selv, men Kalender to tok liksom ikke helt av etter å starte med Mpower motor og så kommer en erkebritisk bil. Tror de het Morris. Men mars og mai var jo nydelig. P Mix litt i fra begge kalenderene så får det det slik du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Japp. Blir å ta en redigert en ja hvis ingen vil ta på seg å trykke kalenderene da?? Men jeg kunne jo ønsket meg en E30 kalender jeg da. Går liksom ikke lei dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Siden alle sidene er bilder vil det gå fint å bruke en tjeneste som fra japanphoto? 149,- er startpris. http://www.japanphoto.no/fotokalender/t ... lender-a4/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Se der ja Må vel laste bildene en vil ha med inn på PCen først og laste de derfra inn på Japan. Kurant sak Takker for tipset PS Marius Blir ikke Morrisbilder på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jordfræsar Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 Bare hyggelig det. Ja vil tro det, men er vel enkelt med det programmet de har. Så får du også slik "holder" på kalenderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Kalenderen er jo helt topp den, men jeg savner visning av ukenr på den. For min del så er det et must. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Kalenderen er jo helt topp den, men jeg savner visning av ukenr på den. For min del så er det et must. Det skulle egentlig bli dette. Men når alt er skrevet inn manuelt, satt opp manuelt osv. så er det fort gjort at noe blir glemt/feil. Jeg så selvfølgelig over noen ganger, men glemte dette. Jeg beklager dette, men bra at folk liker den uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå