Marius2002 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Bare legg inn de som vil, hva de vil Vært moro å hatt noe litt annerledes også kanskje? Jeg vet ikke, er bare å peise inn. Også av Mini'er de som vil dette, men må ha bra kvalitet, bilde på forrige side var alt for uskarp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Kommer med et par bidrag jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Tja, skal jeg si meg ferdig? Hva tror dere? Jeg har nå laget to, og har byttet litt om på bildene og skiftet ut og styret på for å få et bra resultat. Eller skal jeg sette en deadline til søndag? (dette er om noen føler de ikke har fått vært med, men har lyst og har bilder på lur). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Få se, få se!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 ja vil også se, fikk du brukt noen av min eller var alle bildene dårlige ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Legger ikke ut eventuelt før ikveld, så rekker folk å svare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Si deg ferdig nå. Folk har hatt veldig god tid på seg allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Si deg ferdig nå. Folk har hatt veldig god tid på seg allerede. True true. Blir lagt ut ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Gleder meg Og håper min har fått plass inni der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Gleder meg også! håper jeg også fikk et bilde med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Har du snøbilder da?? Bra du legger ut ikveld, folk har som sagt lengre opp hatt lang tid på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet November 18, 2011 Forfatter Share Skrevet November 18, 2011 Har du snøbilder da?? Bra du legger ut ikveld, folk har som sagt lengre opp hatt lang tid på seg. Du får se, så vil du skjønne at det passer inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Can't wait Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Noen semi vinterbilder: Snøen lar vente på seg thoug :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå