Bliza Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Synes sport line interiøret var helt sinnsjukt deilig! . Jeg blir like lettet vær gang jeg ser bilder av nye BMW serier og det fortsatt er orndlig håndbrekk istedet for bare en knapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Artig å lese på f30post. En synes rattet passer inn i en VW hatchback, mens neste mann med en gang ser hvor inspirasjonen kommer fra: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Haha, man må jo være blind for ikke å trekke paralleller i fra E30 og M-tech2 rattet! Tøft det i nye F30`en altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Bilen er flott og i Luxury pakke var den bare drit elegant, nesten så det er den jeg ville valgt! Men som nevnt i tulletråden så sliter jeg med å svelge interiøret på F30, håper dette synet mitt forandrer seg med tiden! Det er også litt trist at det nesten ikke er rekkeseksere igjen i 3 serien, kun i 335I som i sedan utgave selger forsvinndene lite! Jeg vil også si at E90en føles gammel nå, men jeg skal innrømme at det har den gjort i 3 år alt fordi LCI hjalp lite synes jeg! Den gikk på en smell da Audi kom med ny lekker A4 og MB med nye og elegant C-klasse. Interiøret på E90en synes jeg heller er mer vellykket og føles ikke så mye eldre enn på F30! Men BMW har hentet design inspirasjon fra E30 når det gjelder interiøret og det liker jeg, samme som de har henta inspirasjon fra E39 til F10! Men fra siden så ser den litt rar ut i fronten da snuten peker nedover, ser ut som den har kjørt i ræva på en Tahoe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Fronten er sikert tilpasset fotgjenger sikkerhet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Det største problemet med fronten slik jeg ser det i standardutgaven er at den peker oppover undenifra også, så den ender med å bli litt spiss i fronten. Med en fanger som bygger 5 cm mer ned + litt senk så blir en kvitt det uttrykket. Ligner egentlig litt på nye z4 i fronten, som flere andre også nevner. Baklysene er vel inspirert av F10, og det funker bra. Fremdeles synes jeg F10 er mer vellykket i designet. Edit: Sportline her blir vel vist på 18" felger (ettersom den blir levert med 17" eller 18"). Gleder meg til å se denne med 20" og 1 cm klaring mellom hjul og hjulbue. Tror det blir bra! Etter å ha sett videoene nå må jeg si den tar seg veldig godt ut. Bedre enn på stillbildene. En ting som irriterer meg er at ikke panseret går helt frem til nyrene, men brytes av denne fæle skjøten på tvers over lyktene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Hmmm... bare lureri... liksom klassisk førerorientert uten å egentlig være det. Smart designtriks though... Første jeg også tenkte. Vet ikke om jeg liker sånne triks... Førsteintrykket av fronten er "bra", ikke mer, ikke mindre, men dog et spennende friskt pust. Interiøret er "up to date", ingen store overraskelser, gjennomført og stilfullt. Hekken er frekk! God evolusjon fra E90! Profilen har kanskje vel mye E90 i seg... Min korte og foreløbige oppsumering Digger nylanseringer! Synes det er spennende å vurede et nytt design, og lese om andre sine intrykk og meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Er enig med deg at det er litt vel mye e90 på midten av bilen. De kunne vært LITT mer spenstige der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Meget lovende. Jeg merker også at den nye 3-serien har vokst, hvilket vil si at de av oss som har syntes at 3-serien ble for trang og de nyere 5-seriene for store, har man nå minsket gapet mellom de to modellene. Faktisk er den nye 3-serien like lang og betydelig bredere enn E28 - og dermed også E12. 3-serien har omsider vokst seg like stor som de tidlige 5-seriene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Det bildet der er tatt fra den beste vinkelen tror jeg. Ser knallfin ut. Ratt i en annen farge en sort ville jeg ikke satset på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2011 ":2racy4gz] Rattet i min bil er av samme typen og, jeg har skikkelig sansen for 3-eika ratt og det er sikkert derfor denne falt i smak. Litt BMW blanda med Audi RS4 ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 For en bil, spesielt med sportsinteriør og M pakke. Da er bare spørsmålet om det blir F10 eller F30 som neste bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 Jeg hadde fortsatt gått for f10. (Hvertfall inntil jeg får se denne her live med 20" og senk). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 ":dnfa17pf]Det bildet der er tatt fra den beste vinkelen tror jeg. Ser knallfin ut. Enig. ":dnfa17pf]Ratt i en annen farge en sort ville jeg ikke satset på... Det ser faktisk ut som BMW har fulgt etter Volvo og satser på ratt som er fargekoordinert med resten av interiøret. Noen som sier meg at vi kan velge et eget tilvalg i ekstrautstyrlisten: Sort ratt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 14, 2011 Share Skrevet Oktober 14, 2011 ":1ytincge]Er enig med deg at det er litt vel mye e90 på midten av bilen. De kunne vært LITT mer spenstige der. Akkurat der er jeg veldig enig med deg! Før jeg hadde sett bilen i sin helhet så viste dama meg et bilde av bilen fra siden på Iphonen hennes og det første jeg sa "Ser ut som en E90 jo"! Bilen har mye F10 over seg, særlig i hekken men det er da heller ingen dårlig bil å likne på! Noe som irriterer meg litt er at de nå kaller bilene for Luxury, Sport og Modern! Hvorfor kunne de ikke bare fortsette med "vanlig" og M-sport, hvorfor skal de gjøre det så jævlig vanskelig! Luxury, Sport og Modern høres ut som noe Mitsubishi kunne kommet med på 90 tallet for i mine ører høres det veldig jalla ut! Audi har S-line og Mercedes har riktig nok Avantgarde, Elegance og Classic men det er noe de har hatt i 20 år! Er MB noe å skulle etterlikne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå