happY Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 På tide å senke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Hehe. Du hadde jo 6 mnd med god tid til å montere. Kan hjelpe deg eg hvis du vil det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 På tide å senke nå Jaja.. Hehe. Du hadde jo 6 mnd med god tid til å montere.Kan hjelpe deg eg hvis du vil det Kan vær du skal få hjelpe meg litt ja Frode. Har fått betilt meg nye bremser også nå. Det blir GROMT! \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 Da blir det bytte av bremser og fjærer i neste uke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2013 Nei Frode. Hehe. Jeg er på jobb i to uker. Og så vil jeg vente enda litt før jeg får på de nye bremsene. Men i god tid før turen da. Må passe på at alt er på stell til den tid. EBC Turbo Groove og Yellowstuff. Ville egentlig ha Redstuff C, men de anbefalte Yellowstuff. Så da blir det det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Vente ja. Du kommer aldri til å få på de fjærene du Jeg skal hjem på fri imorgen :mrgeen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Har endelig bilen fått bakkekontakt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Her kommer noen bilder av bil med senk! Jeg er sykt fornøyd selv. Tusen takk Frode for hjelpen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Ble mye bedre med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Det der ble veldig veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lennyzcoupe Skrevet Mars 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2013 Ble mye bedre med en gang! Yepp! Takk for hjelpen Det der ble veldig veldig bra! Takk Christer. Må si meg enig der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Grattis med bakkekontakt Så godt ut dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Pent! Perfekt senk og hjulvalg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Mars 24, 2013 Share Skrevet Mars 24, 2013 Veldig stilig bil du har, og komboen felg/senk ser strålende ut! Trodde aldri jeg skulle si det her, men kanskje den hadde sett bedre ut med sorte nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå