Michaelw Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 ENDELIG kommer E34 på Forza!!! :D April Alpinestars Pack kommer ut 3 april Gleder meg!! Edit: Er det bare meg eller har de smelt på noen M3 speil på bilen? Dæven. Det var good news! Edit: Det er originalspeilene på de siste M5ene. Kom de ikke egentlig på M5 før de kom på M3? Da har jeg lært meg noe nytt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Jadddaaa!!! e34 på forza! venta au på den siden 2'ern sava å jeg gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 ENDELIG kommer E34 på Forza!!! :D April Alpinestars Pack kommer ut 3 april Gleder meg!! Edit: Er det bare meg eller har de smelt på noen M3 speil på bilen? det er jo v8 på den også hvis ikke det bare er 530 eller 540 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 ENDELIG kommer E34 på Forza!!! :D April Alpinestars Pack kommer ut 3 april Gleder meg!! Edit: Er det bare meg eller har de smelt på noen M3 speil på bilen? det er jo v8 på den også hvis ikke det bare er 530 eller 540 M5 kom med V8 fronten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 ENDELIG kommer E34 på Forza!!! :D April Alpinestars Pack kommer ut 3 april Gleder meg!! Edit: Er det bare meg eller har de smelt på noen M3 speil på bilen? det er jo v8 på den også hvis ikke det bare er 530 eller 540 M5 kom med V8 fronten også Hva man ikke vet altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 "V8 fronten" ble "faceliftfronten" i 1995. Sammen med M5 sideskjørter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Hahaha! Kan få E34'n med sinnsykt jalla Rieger-styling! Står heldigvis litt bedre til med MB'n. Oversikt over styling April DLC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Skulle vært mulig og sote lys osv.. Hadde vært fint med en griselav E34, med Sorte DE, og smoked blinklys rundt om.. Og den Mercedesen skulle det vært mulig og bredde Den er så råå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 ENDELIG kommer E34 på Forza!!! :D April Alpinestars Pack kommer ut 3 april Gleder meg!! Edit: Er det bare meg eller har de smelt på noen M3 speil på bilen? Den skal jeg faenmeg kjøpe med en gang! Har drømt om e34 M5 fra dagen jeg innså at den ikke var inkludert.. Noe jeg har lagt merke til med speil, er at på lista, med visse farger, har M3 e36 matboks speila, mens på spillet er det M3 speil. Eller så var det omvendt. Noen andre som har lagt merke til det? Får håpe det blir originale speil in game på e34! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Er jo "M3" speila som er originale på di siste modellene sammen med V8/facelift front så noen firkanta speil kommer det nok ikke på E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Jeg elsker `57 Bel Air, og har seff kjøpt den. Lagde en i litt clean look, noe ala slik jeg selv ville bygd en Bel Air: Også lagde jeg en replica av en Bel Air som står/stod til salgs på Ebay, er også bilder av den ekte bilen noen sider bakover i snadder-bildetråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 hmmm jeg må begynne å spille igjen ser jeg. har kanskje spilt fire timer totalt.... skjønner også at jeg må kjøpe meg ny xbox som ikke er modda så jeg kan få lastet ned alt dette tøffe. Eller er det mulig å gå på nett med moddet xbox nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Flott at den pakka nekter å laste ned hos meg... Betalt er den også, men får feilkode 80150101 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Hei. Har ikke opplevd det før, men her er første treff på google http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox ... 34035.aspx Tror ikke det skal være noe stress så lenge den er betalt så er det registrert, og da får du den uansett hva. Er ikke sånn at du ble hustla av microsoft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 KONGE bilpakke som ble sluppet i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå