Gå til innhold

Den store Forza Motorsport 4 tråden


HalvorK
 Share

Anbefalte innlegg

Finns flere NFS-spill samt midnight club osv hvis man vil ha større frihet med modifiseringa, men totalt sett er Forza mest gjennomført.

Ny DLC til Horizon 1. januar btw http://forzamotorsport.net/en-US/news/J ... o_Car_Pack

Fy faen for en ræva pakke...

sent from my microwave using tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei av alle disse superbilene, jeg vil ha mer vanlige biler som jeg kan bytte motor i og trimme til jeg skjemmes, og hva faen skal vi med en jævla van i et slikt spill som nesten bare består av superbiler?

Er nesten lei av Horizon og har kanskje spilla det i ca 3-4 timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er drittlei av alle disse superbilene, jeg vil ha mer vanlige biler som jeg kan bytte motor i og trimme til jeg skjemmes, og hva faen skal vi med en jævla van i et slikt spill som nesten bare består av superbiler?

Er nesten lei av Horizon og har kanskje spilla det i ca 3-4 timer..

Ødela "heldighvis" forza horizon cdn min etter 2 dager...nå har jeg tt ny fra tyskland microsoft men gidder ikke en gang prøve d !! Jeg vil ha mer mode muligheter , spacere blodsenk, camber og lakkere en og en del !!!!! Oppfyll ønskene mine :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig i dere to, hvorfor skal bilen se fet ut, hjelper ikke når hjula sitter 2 meter innafor hjulbuen?!! Møkkdårlig utvalg av felger, ikke bbs rs engang har dem fått til på spillet!! Senken er sånn midt på tre, men man skal vel kunne justere høyden selv ffs! Jeg har fått forza Horizon i julegave, har faen ikke prøvd det enda, vet jeg blir skuffa, holder meg til 4'ern, tidenes beste bilspill etter min mening, men irriterende at det ikke går ann og få hvite felger!??

Sikter litt til begge spilla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får kjøpe LFS alle sammen gutter! Er riktignok til PC men der har man seriøst alle mulige modifikasjoner :P Mulighet til å space ut, forskjellig felgdimmer, dekkdimmer, masse forskjellige felger, forskjellige bilmods, mulighet til å tweake en f.eks BMW motor, med realistiske specs..

Men det er jo ikke så veldig bra grafikk, men fysikken er ganske realistisk, hvertfall sammen med Logitech G25/G27 eller Fanatec 911 ratt. Krever ikke så veldig mye av PC'en, jeg kjører det på min sletne skolepc, HP ProBook 4330S. Det går an å kjøre fritt rundt på baner, men ikke på ekte steder, desverre.

lfs_00000008-3.png

2wr40eb.jpg

34f.jpg

Litt photoshoppet og moddet men

8447717683e7.jpg

http://www.lfs.net

Er selv drittlei Horizon nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...