StigJ Skrevet Desember 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2012 Blitt noen c,m høyere igjen nå. Fått litt luft mellom dekk og hjulbue igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Desember 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 22, 2012 Tok en kjapp polering. Kjørte over med DA maskin med Swissvax Cleaner Fluid Professional og la på Swissvax Insignis V3 som var en fryd å jobbe med. Godt for nesa og Og her kan man se vinterhøyden. Men lurer rett og slett på om jeg bare skal ha den slik. Får se når sommerhjulene skal på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Desember 22, 2012 Share Skrevet Desember 22, 2012 Nyyyydelig perfekte vinterhjul også, gleder meg til å se med stjernene på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Hmf.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Jeg syns både høyden og hjulene var pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 Hmf.... [ Bilde ] Raste någen kroner i verdi der ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Off ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Januar 11, 2013 Share Skrevet Januar 11, 2013 De felgene kledde E91 overraskende bra! Selv ville jeg hatt den noen cm lavere, men skjønner jo at du vil ha den mest mulig funksjonell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2013 Ja synes de funker bra på den. Fin vinterhøyde på den også. Hadde flaks og hevet den til denne høyden 3 dager før snøkaoset var et faktum her i sør-vest... Slipper den nok litt ned igjen når det er snøsikkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Da var M System II Style 21 "Throwing Stars" komplette og på bilen. Synes det ble meget bra jeg. Skal ta noen bedre bilder i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Februar 17, 2013 Share Skrevet Februar 17, 2013 Lekkert Stig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2013 Da var vinterlooken komplett og foreviget med noen skikkelige bilder. Fikk også tatt litt skikkelige interiørbilder etter makeoveren jeg hadde i fjor. Nå er det bare to små detaljer igjen så tror jeg at jeg er ferdig. Interiøret da jeg kjøpte den: Nå: kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 blitt utrolig bra interiøret kult med fargekombo som ikke alle har. felgene er phete på e9x ja sølv senter på mine, så er nå ikke helt likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Hmf.... [ Bilde ] bare å sette igang med ryggingå!!! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 blitt utrolig bra interiøret kult med fargekombo som ikke alle har.felgene er phete på e9x ja sølv senter på mine, så er nå ikke helt likt Takktakk Ja er fornøyd nå. Må bare få byttet den rammetingen rundt airbagen på rattet. Kjøpte feil. Den er for M-Sportrattet mens jeg trenger den til M3 rattet. Fare for at jeg må bygge om til multifunksjonsratt da... huffda.... Ja felgene sitter som et skudd de. Skulle bare hatt 9" bak da. Menmen. Det er nå bare vinterhjul og lakkert med Biltema spraybokser. bare å sette igang med ryggingå!!! Fy seg Hyllle. Sånt driver man ikke med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå