Michter Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Tenkte jeg skulle legge ut bildene jeg tok fra broom festivalen på Hellerudsletta forrige helg! Dog er det ikke riktig så stort som Oslo motorfestival, men greit utvalg. Likte veldig godt bilstereo rommet, der var det en god håndfull biler med alt fra 2 * 10" til 4 * 15". Var en Oransje Golf 3 med Hertz logo som spilte helt sykt! Her er et utvalg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Har du noe mer info på den SS Performance M3en? Så passe hissig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Den ligger/lå til salgs på finn for en god slump med penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Fytte grisen Elanor og Ford GT40 er nammenam! Veldig flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Fytte grisen Elanor og Ford GT40 er nammenam! Veldig flotte bilder! x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Satan mye gromt her ja, flotte bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 27, 2011 Share Skrevet Oktober 27, 2011 Den hertzgolfen er det den som var på GS-treffet i mai? Tenker det... Den hørtes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Oktober 28, 2011 Share Skrevet Oktober 28, 2011 Mange fete biler ser jeg! Den som bodde nærmere østlandet... Digger SSP sine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kurthest Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Broom og Jan Erik Larsen er så gjennomført Harry at jeg holdt meg hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Broom og Jan Erik Larsen er så gjennomført Harry at jeg holdt meg hjemme For ikke å snakke om at mannen er stappfull av faktafeil. Men han har en morsom latter da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Oktober 29, 2011 Share Skrevet Oktober 29, 2011 Der var det mye fint, både når det gjelder biler, felger og bilstereo. Flere bilder av den Alpine stereo bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Oktober 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Det har jeg Etter det jeg klarte å spotte hadde bilen Alpine M6 og F6 forsterkere, 6x12" bassere og 1x10" bakker i framdørene, samt 5,25 komponentsett (alt i R serien)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Den orange Golfen var her hoss oss på vårt Sommertreff, har vel Norges rekord tenker eg. Vi satte eit kvinnfolk inn i den bilen, han skrudde opp. Håret stod rett ut, det er vel det sjukaste eg har hørt av stereo i bil tenker eg. Eg blei imponert og eg blir som regel ikkje fasinert av bilstereo bygg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Ut ifra bildene her så ser det ut til å være ett eneste stort rånershow Bling, neonlys, senk, kvalme lakk farger og anlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 Ut ifra bildene her så ser det ut til å være ett eneste stort rånershow Bling, neonlys, senk, kvalme lakk farger og anlegg Har du noen gang i historien skrevet et positivt innlegg? Er virkelig ikke nødvendig å bare skrive negativt fjas i alle tråder... som de sa til meg som barn: har du ikke noe pent å si, så ikke si noe Det er forøvrig 3!! bilder av neonlys der.. Resten ser ut som en hel rekke gjennomførte biler. GT40'n har jo en spennende historie og er absolutt en flott bil! SSP m3'en der synest jeg har et hakk for store felger og 4 hakk for lav profil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå