Gå til innhold

Lamborghini Aventador

inflames662
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaha, hvem blir førstemann til å kjøpe en sånn bil i Norge! Eller hvem blir første forhandlern til å ta den inn, Sandven eller Ferdinand Motor :) Siden italienerene er så kjipe og undervurderer oss oljemillionærer og snyter oss for en fast importør :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha, hvem blir førstemann til å kjøpe en sånn bil i Norge! Eller hvem blir første forhandlern til å ta den inn, Sandven eller Ferdinand Motor :) Siden italienerene er så kjipe og undervurderer oss oljemillionærer og snyter oss for en fast importør :wink:

Er ikke det største markedet i Norge for superbiler, hint; veistandard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, stort nok til at Ferrari, Aston Martin og Maserati har egene importører her! For ikke å glemme Porsches nå 5 forhandlere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, stort nok til at Ferrari, Aston Martin og Maserati har egene importører her! For ikke å glemme Porsches nå 5 forhandlere!

Jeg tror nok at dette forteller mer om hvor mye penger det er blandt folk i Norge enn om hvor brukervennlige disse bilene er i Norge. Det er her Porsche etter min mening er helt geniale sportsbiler for norske forhold. De er ikke mer ekstreme enn at de kan kjøres skikkelig på norske veier som om det skulle være en BMW. I tillegg kan man spise Lamborghinier til frokost på Autobahn. Porsches store familiebil, Panamera, er f.eks praktisk talt like hurtig som en Gallardo Superleggera. Tenk deg å få en Panamera med hele familien + vovsen opp på siden mens du flyr lavt i en Gallardo i 300 Km/t.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Lurer på hvor mange skraper bakskjermen fikk av glidelåsen på jakka til Hanne Hatrem? #-o

Jeg har ikke den største sansen for Hanne Hattrem som biljournalist, men det får være grenser for tåpelige og nedlatende bemerkninger. Noe skal man åpenbart finne på å kritisere i mangel av noe bedre. Såvidt jeg kan se er jakken og glidelåsen knapt nær bilen. Det er også meningen at en bil skal kjøres og da vil den få riper, stenslag, bulker etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik: Jeg er enig med Stig! For noen er lakk og ordet strøken i sin rette forstand meget viktig. De som driver og interesserer seg for detailing synes det er ille å se når folk sitter på biler osv. Hvorfor hun absolutt skal holde hendene på bilen skjønner jeg heller ikke. Blir fettmerker.. Forøvrig en jævlig rå bil da! Selv om den må til en detailer etter messa hvis de vasker med svamp der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Lurer på hvor mange skraper bakskjermen fikk av glidelåsen på jakka til Hanne Hatrem? #-o

Jeg har ikke den største sansen for Hanne Hattrem som biljournalist, men det får være grenser for tåpelige og nedlatende bemerkninger. Noe skal man åpenbart finne på å kritisere i mangel av noe bedre. Såvidt jeg kan se er jakken og glidelåsen knapt nær bilen. Det er også meningen at en bil skal kjøres og da vil den få riper, stenslag, bulker etc.

Stått opp på feil fot i dag Fredrik? Du pleier jo ikke komme med slike krasse meldinger?

Hadde jeg skulle stå å fortelle om en bil til 5 mill så hadde jeg i alle fall passet på å ikke gjøre noe for å i mine øyne "ødelegge lakken". Men nå er jeg litt mer enn gjennomsnittet nøye med å prøve å ha en ripefri bil :roll:

Lener noen seg inntil min bil bil blir det hyling og skriking. En glidelås på en stiv skinnjakke gjør skade på lakk. Basta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stått opp på feil fot i dag Fredrik? Du pleier jo ikke komme med slike krasse meldinger?

Hadde jeg skulle stå å fortelle om en bil til 5 mill så hadde jeg i alle fall passet på å ikke gjøre noe for å i mine øyne "ødelegge lakken". Men nå er jeg litt mer enn gjennomsnittet nøye med å prøve å ha en ripefri bil :roll:

Lener noen seg inntil min bil bil blir det hyling og skriking. En glidelås på en stiv skinnjakke gjør skade på lakk. Basta!

Jeg skjønner poenget ditt, men jeg synes allikevel at kritikken er malplassert her. Når det er pressevisning (altså ikke et Concours d'Elegance show) er det helt alminnelig at journalistene tar på bilene, åpner dører/panser og plukker på detaljer. Hvis journalistene skal stå rett opp og ned blir det veldig kjedelig TV/bilder og det er ikke i bilprodusentenes interesse. Jeg er derfor helt sikker på at Lamborghini aksepterer en fettflekk eller to samt de minimale ripene som evt. beklageligvis måtte komme som et resultat av at bilen vises frem for almenheten.

Hvordan kan du se at Hattrems jakke virkelig lagde riper i lakken? Var du der?... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...