Fredrik Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Joda, noe nytt er det jo, men føler ikke at et selvbærende karbonfiberchassi og F1 oppheng er nok til å kunne kreve 10-årets bil.Dog er jo mitt syn på denne saken helt meningsløst (A cow's opinion), da jeg hverken har kjørt denne, eller noen av de andre bilene som kan kvalifiseres som 10-årest bil. Du har helt klart et poeng. Vi er for tidlig i tiåret og min mening er selvfølgelig ikke bedre enn din iom. at jeg dessverre heller ikke har kjørt hverken Aventador eller Murciélago.... eller de andre aktuelle bilene. Det nærmeste jeg kommer er en 997 Carrera S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Å ja, glemte at tiårets bil begynte fra 1.1.11 Bra at noen utnevnte den som tiårets bil allerede nå Det er ingenting revolusjonært med denne bilen, så den tittelen får nok ikke Aventador uansett. Sesto Elemento blir satt i produksjon, og hvis den faktisk klarer å veie ca. 1000 kg. slik som konseptet, så er det godt mulig at den får tittelen. Fete biler og Aventador er 100% drømmebil, men neppe en bil som vil bli beundret om 30 år, slik som Bugatti Veyron, McLaren F1, Ferrari F40, Porsche 959 og andre storheter. Tror Aventador vil være som førstegenerasjons Murcielago; fet bil, men når etterfølgern kommer blir den fort glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Jeg vil ha sesto elemento Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Jeg vil ha sesto elemento Jammen det er jo bare en konseptbil! Aventadoren er jo iallfall "ekte" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Les det jeg skrev da Sesto Elemento skal i (begrenset) produksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 og prisen blir vel også ganske sesto elemento aktig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 5, 2011 Share Skrevet November 5, 2011 Les det jeg skrev da Sesto Elemento skal i (begrenset) produksjon. Skal i produksjon ja! Begrenset produksjon på 20-25 biler eller noe er jo litt lite til å kvalifisere til tiårets bil synes jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå