Gå til innhold

Er 18 eller 17 finest på E30 m3?

turbo1991
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

18" passer definitivt best på e30 m3.

Har hatt 8.5 og 9.5 17" på min tidligere og for å få hjulene til å passe fint i hjulbuene så måtte jeg ha den såpass lav at undersiden av bilen subbet bare veien krummet litt, så det er ikke å anbefale.

Med 18" passer hjulene fint inni hjulbuene, man har akkurat passe lite med gummi på dekkene(8 og 9") og det er veldig kjørbart.

17" passer best på standard e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18" passer definitivt best på e30 m3.

Har hatt 8.5 og 9.5 17" på min tidligere og for å få hjulene til å passe fint i hjulbuene så måtte jeg ha den såpass lav at undersiden av bilen subbet bare veien krummet litt, så det er ikke å anbefale.

Med 18" passer hjulene fint inni hjulbuene, man har akkurat passe lite med gummi på dekkene(8 og 9") og det er veldig kjørbart.

17" passer best på standard e30

Er akkurat dette jeg har tenkt også.... bilen står også i en garasje unna hovedveien hvor jeg må kjøre ca 2 km på grusvei..... derfor orker jeg ikke å pløye denne veien hver gang jeg skal opp og ned

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7.5 x 16 felger med 225/45-16 dekk er finest på E30 M3.

Blir ikke noe rått stuk av 16 vettu, slike felger hører hjemme på toyota, nissan osv.... hehe

Jeg vektlegger funksjon foran form. E30 M3 EvoII hadde disse felgene/dekkene. Standard E30 M3 hadde 15" felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntest både 17" og 18" passer bra. 16" blir for lite i mine øyne. Har kjørt med både 17" og 18" på min, og syntest begge deler er fint på E30 M3. Har solgt 18" siden den kommer til å bli brukt mest på bane, og da blir 18" r-dekk for stort.

18"

bc0be149.jpg

17"

FlyttingavE30er009.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...