Danielk Skrevet Juni 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2013 Din Jævla tease! Som du ser på forrige side, så var det lasseln sin ide. Så du får takke han! Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Hmm... Tipper det er fabrikknye felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Din Jævla tease! Som du ser på forrige side, så var det lasseln sin ide. Så du får takke han! Haha Hehe, ja det skal jeg gjøre men hvor lenge skal du vente før du avslører hva dette er a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juni 4, 2013 Share Skrevet Juni 4, 2013 Får ta på meg skylden, men siden jeg vet hva det er så plager det ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Hmm... Tipper det er fabrikknye felger? Det stemmer bra det Din Jævla tease! Som du ser på forrige side, så var det lasseln sin ide. Så du får takke han! Haha Hehe, ja det skal jeg gjøre men hvor lenge skal du vente før du avslører hva dette er a? Tja, si det. Dukker vel opp noen bilder etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Får ta på meg skylden, men siden jeg vet hva det er så plager det ikke meg Jeg vet ååå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Får ta på meg skylden, men siden jeg vet hva det er så plager det ikke meg Jeg vet ååå Da er det vel på tide å avsløre for alle hva dette dreier seg om! For noen uker siden gikk jeg til innkjøp av nye felger, valget falt på Klutch SL 5 med sølv/maskinert finish og chtome kant. Foran: 8.5x18" ET 35 Bak: 9.5x18" ET 38 Så over til bildene IMG_6722 by Danielk_, on Flickr IMG_6728 by Danielk_, on Flickr IMG_6752 by Danielk_, on Flickr IMG_6757 by Danielk_, on Flickr IMG_6759 by Danielk_, on Flickr IMG_6765 by Danielk_, on Flickr IMG_6777 by Danielk_, on Flickr IMG_6780 by Danielk_, on Flickr IMG_6791 by Danielk_, on Flickr IMG_6744 by Danielk_, on Flickr IMG_6742 by Danielk_, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 fy *** fet !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Dette var over all forventning, Daniel Skikkelig bra ble det og kanten bak var jo helt topp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 fy *** fet !!!! Takk takk! Dette var over all forventning, Daniel Skikkelig bra ble det og kanten bak var jo helt topp! Takk for det, Lasse! Må si jeg var spent når jeg satt disse på bilen første gangen selv, men ble ikke så aller værst syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Flott felger. Passet veldig. Men GS retro i 19" og nye i 18"? Tegn på aldring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Flott felger. Passet veldig. Men GS retro i 19" og nye i 18"? Tegn på aldring? Takker Hehe vel, har syntes at 19" har sett noe stort ut på bilen enkelte ganger. Så da tenkte jeg å prøve å gå ned en felg størrelse for å se hvordan det ble Fant et bilde av halve bilen min Sviddgummi tok på "Stance at the border" som var på Lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Sånn sett ja. Altså jeg synes at det ble veldig bra, de ser større enn de er. Måtte lese at det var 18 men hva blir et neste? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Ohyeah! Gleder meg til og se bilen din nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Sånn sett ja. Altså jeg synes at det ble veldig bra, de ser større enn de er. Måtte lese at det var 18 men hva blir et neste? ? Nå begynner lommeboka snart å si stopp på innkjøp, men har alltids noen planer liggende på lur i bakhuet Ohyeah! Gleder meg til og se bilen din nå Det skal vel kunne la seg gjøre Du skal vel på E30 meet, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå