kevine30 Skrevet Desember 3, 2011 Share Skrevet Desember 3, 2011 treng ikkje nå senk før sommeren vettø men med senk blir det knall! Leif harald på forume her selger veldig billig coilovers! nett sia has www.mtech2.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Desember 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2011 treng ikkje nå senk før sommeren vettø men med senk blir det knall! Leif harald på forume her selger veldig billig coilovers! nett sia has http://www.mtech2.com Det jeg tenker også, haster ikke å få bilen nærmere bakken nå som snøen mest sannsynlig snart kommer! Takk for tipset, får evt. ta kontakt med han mot våren når det trengs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Da har det endelig skjedd noe igjen! Var i drammen en tur forrige uke med Lasseln og fikk sotet vinduene hos Mihail. Valget falt på den lyseste filmen han hadde på alle vinduene. 35% lysgjennomslipp tror jeg Her er et par dårlige mobilbilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne89 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ble pent;) hva ble prisen for sotinga;)? Skal sote mine straks jeg og. Så må høre litt rundt på pris;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Ble pent;) hva ble prisen for sotinga;)? Skal sote mine straks jeg og. Så må høre litt rundt på pris;) Ble helt greit. Er ikke 100% fornøyd, men det kan jeg ikke klandre Mihail for, han har gjort en strålende jobb. Men på grunn av vinduene mine ble det ikke helt som jeg hadde sett for meg. Kan absolutt anbefale Mihail, meget hyggelig, dyktig og serviceinnstilt mann Slenger ut et lite stemningsbilde også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 Ble bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusTP Skrevet Mars 4, 2012 Share Skrevet Mars 4, 2012 ser utruligt bra ut:) bra inspirasjon til min egen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2012 Takk! Hyggelig å høre at bilen min kan være til inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dav-a Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Flott coupé! Vi vil ha mer bilder! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Takk for det! Kommer nok noen fler bilder etterhvert, men ikke før sommerskoa kommer på. Ser så stusselig ut nå med vinterhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Da kommer det et par nye bilder! Fikk endelig lagt om til sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Flott resultat, Daniel! Flere bilder er naturligvis påkrevd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Nice! Ble bra med sommerhjula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 Nice! Ble bra med sommerhjula Takk for det, ble veldig fornøyd selv Flott resultat, Daniel! Flere bilder er naturligvis påkrevd Takk! Skal få tatt noen flere bilder bare været blir littegrann bedre. Frister ikke å kjøre ut en nyvaska bil i regnværet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GammelnoggeN Skrevet Mars 17, 2012 Share Skrevet Mars 17, 2012 Hvilken cd-spiller har du? Passer den til modeller som kom ut med skjerm orginalt? Jeg kjøpte en på gs en gang, men den passet ikke med de ledningene som var bak orginal spiller.. Nice bil btw.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå