Gå til innhold

Min '04 E46 320Cd M-tech II


Danielk
 Share

Anbefalte innlegg

Det blei bra resultat av bildene dine!

Vi får ta flere bilder en dag ;-)

Takk, mener selv det er noen av de bedre bildene jeg har tatt. Så er fornøyd med resultatet :D

Det syns jeg vi må få til ja :wink:

Tøft, resultatet ble suverent! Kule bilder sammen med Lasseln:)

Har du gjort noe endringer på motor?

Takk for det!

Har ikke gjort noe som helst.

Men var med en kompis til TRF-racing her på forumet for en stund tilbake, og det virker som en veldig seriøs og kunnskapsrik mann. Så kommer til å ta kontakt med han etterhvert for å få noe mer futt i dieselbrakka mi :D

Pent! :) Denne blir nok perfekt med CSL-luke og M3 speil, som jeg ser du har under 'planer'. Har ikke vurdert å tinte front- og evt. baklykter?

Takk :)

Håper og tror det blir bra med nye speil og CSL luke ja. Kan forsåvidt røpe at det kommer til å bli montert i nærmeste framtid, så er bare følge med her :wink:

Har vurdert film på frontlykter, men har til nå kun blitt ved tanken. Hadde gul film på tåkelyset en liten periode i vinter, vurderte da å ha gule hovedlykter også, men droppet det. Om jeg skal ha noe film på hovedlykter blir det nok svak toning ja :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig bra/kule bilder Daniel! :D Likte spesielt de på side 7 :applause: . Gleder meg til de neste oppgraderingene kommer på plass! 8)

Takk for det, Mats! Jeg likte de bildene ganske godt også :P

Er spent og gleder meg til å se resultatet på de neste oppgraderingene selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å bli bra, men dårlig timing i forhold til Valle da.. ;)

Har troa på at dette blir bra ja! :D

Kunne ha levert bilen seinere for å fått med meg Valle, men må jobbe på lørdag uansett... #-o Så da kunne jeg like så godt levere den i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil! Ikke helt ulik min gamle bil heller, så helt etter min smak denne her ;-)

Takk :)

Se der ja, din gamle e46 var overhode ikke helt ulik nei :P

Må si du har hatt mange fine 3'ere. Har sett kjapt gjennom trådene dine. Og den E36 touringen du hadde/har(?), var virkelig lekker :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil! Ikke helt ulik min gamle bil heller, så helt etter min smak denne her ;-)

Takk :)

Se der ja, din gamle e46 var overhode ikke helt ulik nei :P

Må si du har hatt mange fine 3'ere. Har sett kjapt gjennom trådene dine. Og den E36 touringen du hadde/har(?), var virkelig lekker :applause:

Den E36 Touringen er det vel Epsen her på forumet som eier nå. Eller tar jeg feil? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin bil! Ikke helt ulik min gamle bil heller, så helt etter min smak denne her ;-)

Takk :)

Se der ja, din gamle e46 var overhode ikke helt ulik nei :P

Må si du har hatt mange fine 3'ere. Har sett kjapt gjennom trådene dine. Og den E36 touringen du hadde/har(?), var virkelig lekker :applause:

Den E36 Touringen er det vel Epsen her på forumet som eier nå. Eller tar jeg feil? :P

Kan se sånn ut ja! Meget pen bil i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Fikk endelig igjen bilen fra lakkerern på Torsdag, 2 uker senere enn avtalt... Fristen ble stadig utsatt, men som man sier "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" :)

Det som har blitt gjort er:

Lakkert bakfangeren etter at min mor rygget på bilen min i vinter #-o

Fjernet rust ved innstegslisten på passasjersiden.

Lakkert og montert CSL luke og M3 speil :D

IMG_5343.jpg

IMG_5336.jpg

IMG_5332.jpg

IMG_5260.jpg

IMG_5271.jpg

IMG_5274.jpg

IMG_5293.jpg

IMG_5307.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...