Evenol Skrevet Mai 1, 2012 Share Skrevet Mai 1, 2012 Pent! Denne blir nok perfekt med CSL-luke og M3 speil, som jeg ser du har under 'planer'. Har ikke vurdert å tinte front- og evt. baklykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Det blei bra resultat av bildene dine!Vi får ta flere bilder en dag Takk, mener selv det er noen av de bedre bildene jeg har tatt. Så er fornøyd med resultatet Det syns jeg vi må få til ja Tøft, resultatet ble suverent! Kule bilder sammen med Lasseln:)Har du gjort noe endringer på motor? Takk for det! Har ikke gjort noe som helst. Men var med en kompis til TRF-racing her på forumet for en stund tilbake, og det virker som en veldig seriøs og kunnskapsrik mann. Så kommer til å ta kontakt med han etterhvert for å få noe mer futt i dieselbrakka mi Pent! Denne blir nok perfekt med CSL-luke og M3 speil, som jeg ser du har under 'planer'. Har ikke vurdert å tinte front- og evt. baklykter? Takk Håper og tror det blir bra med nye speil og CSL luke ja. Kan forsåvidt røpe at det kommer til å bli montert i nærmeste framtid, så er bare følge med her Har vurdert film på frontlykter, men har til nå kun blitt ved tanken. Hadde gul film på tåkelyset en liten periode i vinter, vurderte da å ha gule hovedlykter også, men droppet det. Om jeg skal ha noe film på hovedlykter blir det nok svak toning ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Noen fler bilder som ble tatt i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Utrolig bra/kule bilder Daniel! Likte spesielt de på side 7 . Gleder meg til de neste oppgraderingene kommer på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Utrolig bra/kule bilder Daniel! Likte spesielt de på side 7 . Gleder meg til de neste oppgraderingene kommer på plass! Takk for det, Mats! Jeg likte de bildene ganske godt også Er spent og gleder meg til å se resultatet på de neste oppgraderingene selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Da var bilen levert hos lakkerern sammen med diverse deler Blir trolig ferdig i midten av neste uke en gang. Håper på at resultatet blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Det kommer til å bli bra, men dårlig timing i forhold til Valle da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Det kommer til å bli bra, men dårlig timing i forhold til Valle da.. Har troa på at dette blir bra ja! Kunne ha levert bilen seinere for å fått med meg Valle, men må jobbe på lørdag uansett... Så da kunne jeg like så godt levere den i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnar_ Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Veldig fin bil! Ikke helt ulik min gamle bil heller, så helt etter min smak denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Veldig fin bil! Ikke helt ulik min gamle bil heller, så helt etter min smak denne her Takk Se der ja, din gamle e46 var overhode ikke helt ulik nei Må si du har hatt mange fine 3'ere. Har sett kjapt gjennom trådene dine. Og den E36 touringen du hadde/har(?), var virkelig lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Veldig fin bil! Ikke helt ulik min gamle bil heller, så helt etter min smak denne her Takk Se der ja, din gamle e46 var overhode ikke helt ulik nei Må si du har hatt mange fine 3'ere. Har sett kjapt gjennom trådene dine. Og den E36 touringen du hadde/har(?), var virkelig lekker Den E36 Touringen er det vel Epsen her på forumet som eier nå. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Veldig fin bil! Ikke helt ulik min gamle bil heller, så helt etter min smak denne her Takk Se der ja, din gamle e46 var overhode ikke helt ulik nei Må si du har hatt mange fine 3'ere. Har sett kjapt gjennom trådene dine. Og den E36 touringen du hadde/har(?), var virkelig lekker Den E36 Touringen er det vel Epsen her på forumet som eier nå. Eller tar jeg feil? Kan se sånn ut ja! Meget pen bil i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Fikk endelig igjen bilen fra lakkerern på Torsdag, 2 uker senere enn avtalt... Fristen ble stadig utsatt, men som man sier "den som venter på noe godt venter ikke forgjeves" Det som har blitt gjort er: Lakkert bakfangeren etter at min mor rygget på bilen min i vinter Fjernet rust ved innstegslisten på passasjersiden. Lakkert og montert CSL luke og M3 speil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Se her ja, looking good Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Mai 26, 2012 Share Skrevet Mai 26, 2012 Digg bil med rette modsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå