ahj Skrevet Juni 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2012 Lenge siden jeg har skrevet her nå, har vært mye å gjøre på skolen med eksamener Men jeg har fått polert og vokset bilen Har også fått montert solgardin i dørene, ekstra soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 Sånn, nå kommer det noen nye bilder Tok noen bilder av bilen etter første vask siden polering og bilde av solgardiner i dørene Innvendig gardin Utvendig - Ble veldig mørk og jeg er veldig fornøyd Bilder etter polering Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Holder på med et polering av bil om dagen! Hva synes dere om dette resultatet? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Sånn, nå kommer det noen nye bilder Tok noen bilder av bilen etter første vask siden polering og bilde av solgardiner i dørene Innvendig gardin [ Bilde ] Utvendig - Ble veldig mørk og jeg er veldig fornøyd [ Bilde ] Bilder etter polering [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Det ser veldig bra ut med solgardiner, hvor ble de kjøpt? original? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Sånn, nå kommer det noen nye bilder Tok noen bilder av bilen etter første vask siden polering og bilde av solgardiner i dørene Innvendig gardin [ Bilde ] Utvendig - Ble veldig mørk og jeg er veldig fornøyd [ Bilde ] Bilder etter polering [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Det ser veldig bra ut med solgardiner, hvor ble de kjøpt? original? Tusen takk De er orginale, jeg kjøpte dem hos GS. Supre og har ikke hatt noe problem med at de detter ut. Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Har ikke skjedd så mye her i det siste, bare vasking og kjøring. Så vis noen har noen forslag, er det bare å komme med dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Da har det endelig skjedd noe med bilen Har monteret "superwhite" i park og tåkelysa Synes det ble bra, men bildene ser du ikke kontrastene. Og jeg tok en velfortjent vask av gummimattene mine, så her er resultatet 50/50 bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 26, 2012 Forfatter Share Skrevet November 26, 2012 Det kommer en STOR oppdatering i løpet av denne uka, julegave til meg selv kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 Her er den store oppdateringen jeg snakket om Etter inspirasjon fra lasseln her på forumet så gikk jeg til innkjøp av to bokser med plasti dip. Jeg synes at resultatet ble veldig bra og jeg er overrasket over hvor bra finish det ble med dette, holdbarheten på dette er jeg fortsatt litt i tvil om Så til den store julegaven til meg selv. Helt siden jeg fikk bilen, har jeg hatt lyst på M3 spoiler. Fordi den setter det lille ekstra på bakenden på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Lekkert! Kan jeg spørre ca hva du måtte ut med totalt? Er den org, eller replica? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Lekkert! Kan jeg spørre ca hva du måtte ut med totalt? Er den org, eller replica? Tusen takk! Den er original, sender deg pris på pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Noen her som har forslag til hva mer som kan gjøres med bilen? Har blant annet lyst på Performance Bremser, garasjeportåpner i speilet, blåtann og usb, moderat senk. Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
etz Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Hvor kjøpte du den m3 spoiler? leter etter det selv, evt pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossing91 Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Synd performance bremser er så dyrt! Skulle gjerne hatt noe litt større selv, men har hvertfall litt større en deg da Eneste bilen din trenger nå er jo M3 front, senk og et par 19" i 9,5 og 8,5 så er den så bra som den får blitt eksteriørmessig etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2012 Hvor kjøpte du den m3 spoiler? leter etter det selv, evt pris? Sånn jeg forsto det hadde lakkern kjøpt den hos gsbildeler. Pris på den er jeg litt usikker på, men ta å kontakt gs og snakke med dem så får du nok litt rabatt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå