Anders_w Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Skal hovedsaklig brukes som bruks bil og sjøsetting av 1 tonns båt. å må ha 5 seter noen forslag til hva som egner seg? føler jeg har sett på ''ALT'' Mvh Anders W Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 E34 520iT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Pajero eller hilux får du jo for den prisklassen og trekker jo greit en båt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet November 3, 2011 Forfatter Share Skrevet November 3, 2011 e34 520 blir for sløvt trur jeg.. å hiluxer å pajeroer med 5 seter å lite rust er nesten ikke å oppdrive.. hehe:) de er som regel rusta vekk i den prisklassen;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Mercedes s124 e300tdt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Tja, drar nå 1500kg lovlig på avtagbart det og er en helt grei bruks/trekkbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 92-93 Audi 100 2,8 Quattro! Bjønnsterke biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Transporter, god plass og gode å kjøre det jeg har litt daut men går helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet November 3, 2011 Share Skrevet November 3, 2011 Nissan Patrol 3,3td... drar som faen selv med tung bil bakpå og henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 det er jo vanskelig å finne noe som skal se bra ut og være "gratis" Selv har eg vært veldig fornøyd med eldre pajeroer som gir mye glede for lite penger og kan brukes til mye rart. Om du er allergisk mot karosserirust og ting skal se bra ut hadde jeg nok valgt en gammel kjedelig japse som har lov å dra det du behøver, evt en gammel merce brakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 takk sålangt:) ja vet 520'n har lov til å dra det ja vil ha automat også hvis ikke det blir 4x4 med høy/lav tåler en gammel e34 520 (m50) automat å dra opp båt hver helg å noen kvelder i uka da? eller er det og be om girkassehavari? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 takk sålangt:)ja vet 520'n har lov til å dra det ja vil ha automat også hvis ikke det blir 4x4 med høy/lav tåler en gammel e34 520 (m50) automat å dra opp båt hver helg å noen kvelder i uka da? eller er det og be om girkassehavari? Egentelig så ville jeg vurdert å heve busjettet ditt til i allfall 30 000 kr, er da litt lettere å finne en bil som tilsvarer kravene dine. Egentelig så ville jeg anbefalt deg E34 525IX med automat, men disse ligger jo på 40 000 pluss i våre dager Da har du iallfall en skuddsikker bil med firehjulstrekk, sterk motor og automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 Eg har e34 525tds touring! Den kan dra 1900 kg på avtagbart hengerfeste! Er ganske fornøgd med den Har dradd litt biltralle med biler bakpå! Kan anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders_w Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 ja har litt lyst på en e34 igrunn men vanskelig å finne noen som er bra.... men såklart å heve budsjettet litt må til har jeg finni ut.. er liksom rundt 30 000 man begynner å få litt BIL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet November 4, 2011 Share Skrevet November 4, 2011 og når du er på 30 000, er det bare 10 000 til de gode bilene på 40 000 og da finner du en til bare noen tusenlapper osv osv... Hva med ukurrante bilmerker som en Chevrolet Blazer? http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31578750 Jeep: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31592081 Ssangyong : http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31339564 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå