Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og velkommen til forumet!

Fin bil du har fått deg, regner med du er fornøyd så langt! :)

Ang. "follow me home" så kan du prøve å trekke til deg hendelen for langlys (slik du gjør for å blinke med langlysene) etter du har slått av bilen.

• Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  Chriso skrev:
Hei og velkommen til forumet!

Fin bil du har fått deg, regner med du er fornøyd så langt! :)

Ang. "follow me home" så kan du prøve å trekke til deg hendelen for langlys (slik du gjør for å blinke med langlysene) etter du har slått av bilen.

Tusen takk for det!:) Ja er strålende fornøyd, herlig bil!!

Takk for tips, dette skal testes. Er dette med hendelen en velkjent sak? Dette gjøres altså kun en gang for å få det programmert?

Takk for tips!

Skrevet

Du må trekke i hendelen hver gang du ønsker å benytte follow me home funksjonen. Hvor lenge de skal lyse regulerer du selv i iDrive. Man får faktisk programmert follow me home funksjon ved ett klikk på bagasje-knappen på nøkkelen, men det er helt sikkert ikke alle programmer man kan bruke for å få til dette..

Skrevet
  Saltkjelen skrev:
Du må trekke i hendelen hver gang du ønsker å benytte follow me home funksjonen. Hvor lenge de skal lyse regulerer du selv i iDrive. Man får faktisk programmert follow me home funksjon ved ett klikk på bagasje-knappen på nøkkelen, men det er helt sikkert ikke alle programmer man kan bruke for å få til dette..

Ok, skjønner.

Litt merkelig at dette ikke ligger inne orginalt. Er jo litt tungvinnt dette med hendelen? Skal sjekke opp dette! :)

Skrevet

Systemet ligger jo inne originalt da det ikke er meningen å kunne styre dette fra nøkkelen. Formålet til follow me home funksjonen er jo nettopp å belyse opp foran deg helt til du kommer fram til husdøren og da er det jo helt greit å dra i hendelen i det du går ut av bilen. Jeg vet at du får kodet om dette med NCSExpert sitt system..

Skrevet
  Saltkjelen skrev:
Systemet ligger jo inne originalt da det ikke er meningen å kunne styre dette fra nøkkelen. Formålet til follow me home funksjonen er jo nettopp å belyse opp foran deg helt til du kommer fram til husdøren og da er det jo helt greit å dra i hendelen i det du går ut av bilen. Jeg vet at du får kodet om dette med NCSExpert sitt system..

Skjønner. På Audien jeg har begynner lampene å lyse også når bilen låses opp.. Syntes dette er en fresh og praktisk funksjon.

Hva er NCSExpert system? Org BMW?

Skrevet

Facelift biler eller biler som er produsert etter 09/2006 har / har mulighet til å få lysene til å slå seg på når man låser opp bilen. Dette er riktignok parklysene. Jeg mener faktisk å ha lest at det er mulig å kode dette på eldre utgaver med den gamle lysmodulen med NSCExpert. NSCExpert er et program hvor man kan kode bilen og slette feilmeldinger.

Skrevet
  Saltkjelen skrev:
Facelift biler eller biler som er produsert etter 09/2006 har / har mulighet til å få lysene til å slå seg på når man låser opp bilen. Dette er riktignok parklysene. Jeg mener faktisk å ha lest at det er mulig å kode dette på eldre utgaver med den gamle lysmodulen med NSCExpert. NSCExpert er et program hvor man kan kode bilen og slette feilmeldinger.

Igjen, takk for nyttig info! :)

Skal oppdatere tråden når jeg har ordnet dette!

Skrevet
  cityhopper skrev:
Gratulere med flott bil, så bra ut denne.

Andre felger nå, så skiller den seg raskt ut i mengden... :wink:

Takk for det, i likemåte!:)

Blir å kjøre på de orginale m-sport hjula denne vinteren. Men felger kommer definitivt til sommeren!! Syntes 20" ser riktig ut og må bruke vinteren til å finne noen skikkelige!:)

Skrevet

Lurer på å montere sort grill på bilen. Har nå den orginale chrome men har jo shadowline.. Tror folket dette blir fint eller bør jeg holde den orginal?

Skrevet
  Danielk skrev:
Pent med sorte detaljer på sølv bil. Syns absolutt du bør montere det :)

Takk for innspill!

Jeg er enig med deg, er bare redd for at bilen skal se "stylet" ut. Så i dag en shadowline med sort grill og det så helt riktig ut! Bestiller i dag!:)

• 4 months later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
  JuB skrev:
Pen bil! Blir kanskje eier av en tilsvarende så har et spm til deg :) Virker Spotify over bluetooth?

Takk for det! Jeg tror ikke det er mulig å kjøre musikk igjennom bluetooth desverre. Skulle gjerne hatt det selv..

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...